// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فروش ۴۰۸ هزار نسخه‌ای Red Dead Redemption 2 روی فروشگاه اپیک گیمز طی ماه اول

سوپردیتا در جدیدترین آمار و ارقام خود اعلام کرده است که نسخه فروشگاه اپیک گیمز بازی Red Dead Redemption 2 توانسته به فروش ۴۰۸ هزار نسخه‌ای دست پیدا کند.

مقاله‌های مرتبط:

Red Dead Redemption 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که کاربران کامپیوتر خواهان عرضه آن روی پی سی بودند. پس از گذشت یک سال، شرکت راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده Red Dead Redemption 2، این بازی را ابتدا ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و لانچر راک استار در دسترس قرار داد. همچنین یک ماه بعد هم برای روی استیم عرضه شد. متاسفانه Red Dead Redemption 2 در زمان عرضه از مشکلات فنی رنج می‌برد، اما هم‌اکنون تیم سازنده مشکلات مربوط‌ به کرش کردن بازی را از بین برده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سوپردیتا آمار فروش این بازی را روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر کرده است. Red Dead Redemption 2 در ماه اول انتشار خود روی فروشگاه اپیک گیمز توانسته است ۴۰۸ هزار نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که بازی Borderlands 3 که تقریبا به مدت یک سال انحصاری زمانی فروشگاه اپیک گیمز است، در ماه اول انتشار خود ۱.۷۸ میلیون نسخه فروش داشته است. یکی از دلایل فروش کم Red Dead Redemption 2 را می‌توان به عرضه بازی روی لانچر راک استار اشاره کرد.

البته بازی Red Dead Redemption 2 روی استیم نیز عرضه شده است و همین موضوع باعث شده است که کاربران نسخه پی سی این بازی کمی پراکنده باشند. این در حالی است که امکان دارد کاربران کامپیوتر یک سال پیش بازی را ازطریق کنسول‌های خود تجربه کرده باشند. در انتها مشخص شده که Red Dead Redemption 2 حتی نتوانسته است به فهرست ۱۰ بازی پرفروش ماه نوامبر پی سی هم راه پیدا کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده