// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

تیم‌های راه یافته به مرحله اصلی مسابقات IEM Katowice بازی CS:GO مشخص شدند

شانزده تیم راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات IEM Katowice 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

تیم Renegades آخرین سهمیه مسابقات IEM Katowice 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive را با قهرمانی در بخش مقدماتی منطقه اقیانوسیه از آن خود کرد. در مرحله اصلی این دوره از مسابقات شانزده تیم برتر دنیای کانتر استرایک حضور دارند که هفت تیم Natus Vincere، تیم Ninjas in Pyjamas، تیم 100Thieves، تیم Evil Geniuses، تیم Team Liquid، تیم Virtus Pro و Team Vitality به‌صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات دعوت شده‌اند و تیم‌های تیم FaZe Clan، تیم G2 Esports، MAD Lions، تیم Cloud9، تیم Renegades و Vici Gaming با شرکت در مراحل مقدماتی و انتخابی جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات را کسب کردند.

در کنار سیزده تیم بالا سه تیم دیگر نیز به‌صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات دعوت شده‌اند که به واسطه کسب عناوین قهرمانی بوده است. تیم Astralis با قهرمانی در مسابقات IEM Beijing 2019 یکی از سهمیه‌های مرحله اصلی مسابقات IEM Katowice 2020 را کسب کرده است و تیم Fnatic بعد از شکست تیم Vitality در فینال مسابقات DreamHack Masters Malmö 2019 توانست سهمیه حضور در مرحله اصلی مسابقات را کسب کند. تیم mousesports نیز به عنوان قهرمانی دهمین فصل مسابقات ESL Pro League در این دوره از مسابقات حضور دارد.

بازیکن کانتر استرایک معروف به dexter

تا به این لحظه هنوز گروه‌بندی مسابقات مشخص و منتشر نشده است ولی فرمت برگزاری مسابقات مانند دوره‌های قبلی پیگیری می‌شود. تیم‌ها در مرحله اول در دو گروه هشت تیمی قرار می‌گیرند و به‌صورت دو حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. بازی‌های راند‌ اول به‌صورت best-of-one پیگیری می‌شوند و بازی‌های حساس با فرمت best-of-three برگزار خواهد شد. از هر گروه سه تیم به مرحله حذفی مسابقات صعود می‌کند و بازی‌های بخش حذفی به صورت best-of-three برگزار می‌شوند. در نهایت فینال مسابقات به صورت best-of-five پیگیری خواهد شد.

مرحله اصلی مسابقات IEM Katowice 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است از روز ۶ اسفند به میزبانی شهر کاتوویتس لهستان پیگیری شود و به مدت هفت روز ادامه دارد. مجموع جوایز این رویداد ۵۰۰ هزار دلار است که نیمی از آن به قهرمان رویداد تعلق می‌گیرد و الباقی آن بین پانزده تیم دیگر تقسیم خواهد شد.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده