نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱

راکستار به محروم کردن بازیکنانی که در GTA Online از مادها استفاده می‌کنند ادامه می‌دهد

راکستار باز هم بازیکنان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی GTA Online را به دلیل استفاده از مادهای مختلف، از بازی کردن محروم کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

این موضوع از جایی شروع شد که تعدادی از بازیکنان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، در شبکه‌ی اجتماعی ردیت اعلام کردند که راکستار به دلیل استفاده از مادهای تزیینی، آنها را از بازی GTA Online محروم کرده است. این اقدام راکستار باعث شد تا برای بسیاری از بازیکن‌ها این سوال مطرح شود که آیا استفاده از مادهای تزیینی نیز به اندازه‌ی استفاده از تقلب‌هایی مثل مهمات بی‌نهایت در بازی غیر قانونی شناخته می‌شود؟

جالب اینجاست تمام بازیکنانی که از ماد در GTA Online استفاده کرده‌اند توسط راکستار محروم نشدند. در یکی از کامنت‌های ردیت، کاربری به نام Never-Asked-for-This تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد او به دلیل استفاده از یک ماد برای افزایش میدان دید در بازی محروم شده است؛ در حالی که در همین پست بسیاری از افراد تاکید کرده‌اند که از مادهای مختلف در GTA Online استفاده می‌کنند بدون اینکه با مشکلی مواجه شوند یا راکستار آنها را از بازی کردن محروم کند.

پس از درخواست از راکستار برای توضیح درباره‌ی استفاده از مادها، این کمپانی تاکید کرد که مادهای تزیینی منجر به محروم شدن بازیکن‌ها نخواهند شد، اما آنها باید پیش از نصب چنین مادهایی، موضوع را با بخش فنی راکستار در میان بگذارند، چون استفاده از ماد به طور رسمی در بازی ممنوع است. راکستار گفت:

مادهای تزیینی منجر به محروم شدن بازیکن‌ها نخواهند شد؛ با این حال اگر شما پس از نصب یک ماد نیاز به پشتیبانی فنی داشته باشید، ابتدا باید آن ماد را حذف کنید تا ما بتوانیم به شما کمک کنیم. چون مادها به طور رسمی در بازی پشتیبانی نمی‌شوند. اگر سوال دیگری دارید می‌توانید از طریق support.rockstargames.com با ما تماس بگیرید.

شاید فکر بدی نباشد که راکستار فهرستی از مادهای مجاز در بازی GTA Online را تهیه و منتشر کند تا بازیکن‌ها با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

GTA Online اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل قبلی منتشر شد و سپس برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گرفت. در این بخش حداکثر تا ۳۰ بازیکن می‌توانند به طور همکاری یا رقابتی با هم بازی کنند. طراحی این بخش نیز به صورت دنیای باز است و بازیکن‌ها می‌توانند آزادانه در سن آندریاس و لوس سانتوس به جستجو بپردازند. بخش موردانتظار سرقت (Heists) امسال به GTA Online اضافه شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده