// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

IO Interactive جزئيات محتویات ماه ژانویه Hitman 2 را منتشر کرد

در جریان محتویات ماه ژانویه بازی Hitman 2، کاربران می‌توانند یک بار دیگر به هدف Elusive شان بین دسترسی پیدا کنند که The Undying نام دارد.

مقاله‌های مرتبط:

Hitman 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که از زمان عرضه خود تا به امروز، توسط استودیو IO Interactive محتویات جدید و مختلفی را دریافت کرده است. تیم سازنده سعی دارد به‌واسطه‌ی این محتویات جهان بازی را تازه و نو نگه دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و ورود به اولین ماه از سال ۲۰۲۰، استودیو IO Interactive محتویات ماه ژانویه بازی هیتمن 2 را اعلام کرده است. به‌عنوان اولین محتوا، استودیو سازنده ۱۱ عدد Featured Contracts را از امروز در دسترس کاربران قرار داده است. هرکدام از این قراردادها در یکی از نقاط بازی قرار گرفته است. ازاین‌رو بازیکنان به‌عنوان اولین قرار داد باید وارد هوکایدو شوند و به مرور زمان سایر قراردادها هم در دسترس قرار می‌گیرد که بازیکنان را وارد نقاط دیگری از نقشه بازی می‌کند. همچنین مشخص شده که تم این ماه Stay Frosty نام‌گذاری شده است.

در ادامه مشخص شده است که یکی از Elusive Targetهای گذشته هم از اواسط ماه ژانویه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. The Undying نام هدفی است که از تاریخ ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه) تا تاریخ ۶ بهمن ماه (۲۶ ژانویه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شان بین، شخصی است که به ایفای نقش این هدف Elusive پرداخته است. بازیکنان در مدت زمان ذکر شده فرصت دارند تا او را از بین ببرند و تنها یک بار می‌توانید شانس خود را امتحان کنید. 

استودیو IO Interactive اعلام کرده که از کابران کامیونیتی Hitman 2 استفاده می‌کند تا قراردادهایی را که درگذشته به بازی اضافه شده‌اند، انتخاب کنند. برای مثال در ماه ژانویه کاربر MulletPride قرار داد Curated ماه ژانویه را انتخاب خواهد کرد و استودیو سازنده در وبسایت بازی از دلایل انتخاب خود صحبت خواهد کرد. در انتها IO Interactive اعلام کرده است که ویدیوهای پشت صحنه خود را در سال ۲۰۲۰ هم ادامه خواهند داد. ازاین‌رو ویدیو پشت صحنه ماه ژانویه در تاریخ ۱۰ بهمن ماه (۳۰ ژانویه) در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در این ویدیو محتویات ماه فوریه هم نمایش داده می‌شود.

Hitman 2


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده