// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ انتشار بسته The Kraken بازی The Surge 2 اعلام شد

استودیو Deck13 با انتشار تریلری از بسته الحاقی The Kraken بازی The Surge 2، تاریخ انتشار این بسته را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Deck13 و شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو با انتشار تریلری از بسته الحاقی The Kraken بازی The Surge 2، اعلام کردند که این بسته در تاریخ ۱۶ ماه ژانویه (۲۶ دی ماه) منتشر خواهد شد. در این تریلر که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، محیط و دشمن‌های جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند، نمایش داده می‌شوند:

دانلود ویدیو از آپارات

بسته الحاقی The Kraken یک بسته داستان‌محور است که با اضافه کردن روایت‌های جدید به بازی، می‌تواند محتوای بیشتری را در اختیار شما قرار بدهد. همچنین در این DLC شاهد اضافه شدن سلاح‌ها و زره‌های جدیدی نیز هستیم. در این روایت داستانی بازیکن به منطقه‌ی VBS Krakow سفر می‌کند تا واقعیت‌های پشت این منطقه را کشف کند و در این مسیر باید با حریفان و دشمنان بسیار روبه‌رو شود.

علاوه‌بر این بسته الحاقی، در تاریخ ذکر شده نسخه‌ی پرمیوم بازی نیز عرضه می‌شود که شامل تمامی بسته‌های الحاقی بازی است که تاکنون منتشر شده‌اند. این موارد شامل Public Enemy Weapon Pack ،Jericho’s Legacy Gear Pack و سایر بسته‌ها است. کسانی که سیزن پس بازی را در اختیار داشته باشند، می‌توانند دو روز زودتر یعنی در ۱۴ ماه ژانویه امسال به بسته‌ی The Kraken دسترسی داشته باشند. بازی The Surge 2 توانسته است در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. بخشی از نظر زومجی را در مورد این بازی در زیر مطالعه می‌کنید:

اگر از کاربران سرسخت سولزبورن هستید، شاید The Surge 2 آن بازی نباشد که منتظر آن بودید، اما اگر سطح توقع خود را پایین بیاورید، The Surge 2 به‌واسطه گیم‌پلی و مبارزات غنی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بااین‌حال The Surge 2 همانند گذشته در بخش داستانی و روایت داستان اصلا عملکرد خوبی ندارد و دیر لود شدن تکسچرها هم شما را اذیت خواهید کرد، اما تیم سازنده به‌خوبی توانسته اتمسفر خوبی را از یک بازی آخرالزمانی در دسترس مخاطب قرار دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده