// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

قسمت پنجم Kentucky Rout Zero و نسخه کنسولی بازی به‌زودی منتشر می‌شود

پنجمین قسمت از Kentucky Route Zero در حالی که در انتهای ژانویه منتشر می‌شود، از طرفی نسخه کنسولی بازی، Kentucky Route Zero: TV Edition نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدت زمان زیادی است که سری بازی داستانی Kentucky Route Zero در جریان است و بالاخره پس از چند هفته دیگر به انتهای خود خواهد رسید. پس از تاخیر در انتشار قسمت پنجم این حماسه در سال ۲۰۱۸، کاردبورد کامپیوتر (Cardboard Computer) و آناپرنا اکتیو (Annapurna Interactive) تاریخی برای انتشار قسمت نهایی این داستان مشخص کردند. این سری داستانی تنها در چند هفته دیگر به انتهای خود می‌رسد و قسمت پنجم آن در تاریخ ۸ بهمن (۲۹ ژانویه) برای پی سی منتشر خواهد شد. 

به علاوه، Kentucky Route Zero: TV Edition که نام نسخه کنسولی این بازی است، در همان روز همراه با قسمت پنجم بازی برای پی سی منتشر می‌شود. KRZ: TV Edition برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود؛ یعنی این بازی روی تمام پلتفرم‌های اصلی در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت. علاوه بر این، انتشار بازی در پی سی، از طریق استیم و گزینه سیزن پس نیز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد داشت که در آن همه‌ی قسمت‌های بازی و میان‌پرده‌های آن را دربر دارد. 

همان‌طور که اشاره شد، مدت زیادی است که این حماسه در جریان است و به انتهای خود نرسیده است. TV Edition این بازی به همراه قسمت پنجم آن در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از همان ابتدا قرار بود، این نسخه و قسمت آخر سری همزمان منتشر شوند. با این وجود، با توجه به روند ساخت بازی که ممکن از افت و خیزهایی داشته باشد، خبرهای مرتبط با این بازی تا امروز در سکوت فرو رفته بود. البته به نظر می‌رسد، کاردبورد کامپیوتر نمی‌خواست اطلاعاتی در مورد KRZ تا زمان نهایی شدن تاریخ عرضه منتشر کند. هر چند زمان زیادی طول کشید تا این سری داستانی به نتیجه برسد، حداقل می‌توان خوشحال بود که این اتفاق به زودی و در چند هفته دیگر خواهد افتاد.

به همراه اعلام تاریخ انتشار این قسمت، آناپرنا اینتراکتیو امروز تریلری جدید از Kentucky Route Zero منتشر کرده است. این تریلر را در زیر می‌توانید مشاهده بفرمایید:

دانلود ویدیو در آپارات

آیا این بازی داستانی را دنبال می‌کنید؟ نظر شما در رابطه با قسمت‌های پیشین این سری چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده