نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه کنسولی بازی Kentucky Route Zero در راه است

به تازگی کمپانی مستقل Cardboard Computer، خبر از عرضه نسخه کنسولی بازی فوق‌العاده جذاب Kentucky Route Zero داده است.

بازی Kentucky Route Zero یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر است. اگرچه این بازی برای انتشار زمان زیادی طرفدارانش را در انتظار نگه داشت. قسمت اول این بازی سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد، حال آن‌که بازیکنان برای تجربه قسمت چهارم این بازی باید تا جولای ۲۰۱۶ صبر می‌کردند. هرچند در این میان بالاخره خبر خوشحال کننده‌ای به گوش رسیده و آن هم خبر انتشار نسخه کنسولی این بازی، هم‌زمان با انتشار قسمت پنجم بازی است.

نسخه کنسولی بازی که Kentucky Route Zero: TV Edition نام دارد، قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود. علاوه بر آن تمام قسمت‌های فرعی بازی که در طول این سال‌ها توسط کمپانی کاربورد کامپیوتر منتشر شده نیز در این نسخه از بازی موجود خواهد بود.

کمپانی کاربورد کامپیوتر هنوز قیمت این بازی را اعلام نکرده است، اما از آن‌جایی که تمامی قسمت‌های این بازی در حال حاضر در سایت استیم با قیمت ۲۵ دلار ارائه شده، شاید بتوان با توجه به این قیمت، قیمت کنسولی بازی را نیز حدس زد.

متاسفانه از تاریخ انتشار نسخه کنسولی این بازی نیز هنوز خبری منتشر نشده است و کمپانی کاربورد کامپیوتر تنها وعده داده که به احتمال زیاد این بازی اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد.

بازی Kentucky Route Zero داستان راننده کامیونی به نام کانوی را روایت می‌کند که عازم سفری برای پیدا کردن بزرگراهی مرموز در کنتاکی می‌شود. این بازی قرار نیست بازیکنان را درگیر معماهای پیچیده کند، چرا که تمرکز اصلی جاده صفر کنتاکی بیش‌تر بر فضاسازی و داستان‌پردازی است که انصافاً نیز باید اعتراف کرد در این کار فوق‌العاده ظاهر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده