// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

پیش خرید Resident Evil 3 روی پلی استیشن 4 یک تم Static جایزه می‌دهد

کاربران پلی‌استیشن 4 با پیش‌خرید دیجیتالی نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3، صاحب یک تم رایگان می‌شوند که ظاهری Static دارد.

آذر ماه بود که نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 معرفی شد و در ادامه تصاویر و اطلاعات جدیدی هم از بازی در دسترس قرار گرفت تا بازیکنان بیش‌ازپیش با حال‌وهوای بازی آشنا شوند. طبق جدیدترین اخبار بازی و با فعال شدن گزینه پیش‌خرید Resident Evil 3 در فروشگاه پلی‌استیشن، مشخص شده است که کاربران با پیش خرید این بازی صاحب یک تم Static می‌شوند.

در جریان این تم، یک موسیقی در پس‌زمینه پخش می‌شود که حال‌وهوای ترس را القا می‌کند. این در حالی است که در تصویر، شاهد جیل ولنتاین، کارلوس و نمسیس هستیم. همچنین آیکون‌های منوی پلی‌استیشن 4 هم دستخوش تغییرات می‌شود. به‌عبارتی تم ذکر شده، پویا نیست، اما بسیاری از المان‌های یک تم پویا را دارد. البته این تم، تنها مزیت پیش‌خرید بازی Resident Evil 3 نیست، بلکه بازیکنان صاحب Classic Costume Pack هم می‌شوند که همان لباس‌ و ظاهر نسخه اصلی رزیدنت ایول 3 برای کارلوس و جیل است.

از دیگر محتوای بازی Resident Evil 3 Remake هم می‌توان‌به حالت آنلاین یک‌به‌چهار بازی اشاره کرد که با نام Project Resistance شناخته می‌شود. بازی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (سه آوریل) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از تم Static بازی Resident Evil 3 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده