// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰

نسخه بازسازی Resident Evil 3 با انتشار یک تریلر معرفی شد

در جریان رویداد State of Play، بازی Resident Evil 3 با انتشار یک تریلر معرفی و اعلام شد در تاریخ ۱۵ فروردین ماه هم عرضه می‌شود.

مدتی است که بازار شایعات حول نسخه بازسازی Resident Evil 3: Nemesis داغ است و چندی پیش هم تصاویری از کاراکترهای بازی نظیر جیل ولنتاین، کارلوس و نمسیس فاش شده بود. ازطرفی کاربران انتظار داشتند که در رویداد State of Play شاهد معرفی این بازی از سوی کپکام (Capcom) باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در چهارمین قسمت از برنامه State of Play که دقایقی پیش به پایان رسید، نسخه بازسازی این بازی جذاب و هیجان‌انگیز با نام Resident Evil 3 معرفی شد. در جریان تریلر شاهد کاراکترهای جیل ولنتاین و کارلوس بودیم. همچنین در انتهای ویدیو هم کاراکتر نمسیس را مشاهده کردیم. البته وی به‌صورت کامل به تصویر کشده نشد. دراین‌میان اشاره کنم که اعلام شد بازی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (سه‌ آوریل) عرضه می‌شود.

همچنین مشخص شد که رزیدنت ایول 3، درواقع بخش داستانی Project Resistance به‌حساب می‌آید و هم‌اکنون کاربران قادر به پیش‌خرید بازی هستند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از رزیدنت ایول 3 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده