// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

رویداد پانزده سالگی بازی World of Warcraft به زودی به پایان می‌رسد

رویداد مربوط‌به جشن پانزده سالگی بازی Word of Warcraft این هفته به پایان می‌رسد و برای کسب جوایز مربوط‌به این رویداد، زمان کمی باقی مانده است.

شرکت بلیزارد به مناسبت سالگرد انتشار بازی World of Warcraft مانند سال‌های گذشته جشنی را بر پا کرده است که این بار به مناسبت پانزدهمین سال انتشار بازی جوایز خاصی را به همراه داشته است. در صورتی که در هفته‌های گذشته فرصت دریافت این جوایز را نداشتید بهتر است که زودتر اقدام کنید. در این رویداد چهار جایزه در نظر گرفته شده است که شامل Mount، Pet و آیتمی برای افزایش مقدار XP و Reputation می‌شود.

اولین و ساده‌ترین جایزه‌ای که می‌توان برای دریافت آن اقدام کرد، Lil' Nefarian نام دارد. برای دریافت این آیتم که یک Pet است، کافی است به یک Mail Box در بازی مراجعه کنید و آیتم Anniversary Gift را دریافت کنید و با باز کردن آن Lil' Nefarian را به فهرست پت‌های خود اضافه کنید.

بازی دنیای وارکرفت

مورد بعدی که بازیکنان بازی World of Warcraft می‌توانند آن را دریافت کنند دو Mount جدید است که با نام‌های Stormpike Battle Ram و Frostwolf Snarler شناخته می‌شوند. برای دریافت این دو آیتم بازیکنان به ۲۰۰ عدد Timewarped Badge نیاز دارند که می‌توانند به واسطه Korrak's Revenge آن را به‌دست آورند. برای ورود به Korrak's Revenge بایستی از صفحه مربوط‌به بخش PvP اقدام کنید. بعد از ورود به این بخش بایستی مأموریت‌های روزانه را انجام دهید و بازی‌های مشخص شده را به پایان رسانید تا بتوانید Timewarped Badge به‌دست آورید.

بازی دنیای وارکرفت

آیتم Obsidian Worldbreaker اژدهای بزرگی است که می‌توان به‌عنوان Mount از آن استفاده کرد و برای به‌دست آوردن آن بایستی Achievement جدیدی را به نام Memories of Fel, Frost and Fire کسب کرد. برای به‌دست آوردن این Achievement بایستی به Caverns of Time مراجعه کرد و با کاراکتری به نام Chromie صحبت کرد. زمانی‌که هر سه بخش Achievement یاد شده تکمیل شود، آیتم Obsidian Worldbreaker برای بازیکنان ایمیل می‌‌شود.

بازی دنیای وارکرفت

تمامی بازیکنانی که قبل از اتمام رویداد پانزده سالگی بازی World of Warcraft وارد بازی شوند، آیتمی را با نام Celebration Package دریافت می‌کنند که بعد از فعال کردن آن مقدار Experience و Reputation دریافتی آن‌ها تا ۱۵ درصد افزایش پیدا می‌کند. این آیتم تا آخرین روز سالگرد بازی روی کاراکترها باقی می‌ماند. این آیتم یکی از بهترین موارد موجود در بازی است که می‌توان به واسطه آن Reputation لازم برای به‌دست آوردن Pathfinder و باز کردن Allied Race جدید بازی اقدام کرد.

درنهایت بازیکنانی که به‌دنبال Level Up کردن هستند می‌توانند با ورود به Korrak's Revenge درکنار شرکت کردن در بخش PvP از مقدار Experience بیشتری که برای این بخش در نظر گرفته شده است استفاده کنند. لازم به ذکر است که برای ورود به این بخش بایستی کاراکتر شما به لول ۶۰ رسیده باشد.

رویداد مربوط‌به پانزدهمین سالگرد انتشار بازی World of Warcraft قرار است در روز ۷ ژانویه مصادف با ۱۷ دی ماه در سرورهای آمریکا به پایان رسد و در ۸ ژانویه مصادف با ۱۸ دی ماه در سرورهای اروپا پایان یابد.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده