// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار آپدیت Visions of N’Zoth بازی World of Warcraft مشخص شد

شرکت بلیزارد قرار است در اولین ماه سال میلادی جدید نسخه Visions of N’Zoth بازی World of Warcraft را در دسترس عموم قرار دهد.

علاقه‌مندان دنیای وارکرفت می‌توانند به‌زودی آخرین آپدیت از آخرین اکسپنشن بازی World of Warcraft را تجربه کنند. شرکت بلیزارد بالاخره زمان انتشار آپدیت Visions of N’Zoth را که آخرین آپدیت اکسپنشن Battle for Azeroth است، منتشر کرد. این نسخه که قرار است به همراه محتوای جدید و تغییرات سیستم بازی روی سرورهای اصلی بارگذاری شود در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۴ دی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که طبق سنت همیشگی به‌زودی دانلود این آپدیت توسط نرم‌افزار بتل‌نت امکان‌پذیر می‌شود.

اصلی‌ترین محتوای وعده داده شده برای آپدیت جدید بازی World of Warcraft که با نام Visions of N’Zoth شناخته می‌شود Raid جدید بازی است که با نام Ny'alotha, the Waking City معرفی شده است. این Raid با حضور دوازده Boss قرار است آخرین Raid نسخه Battle for Azeroth باشد. بخش دیگری که شاهد انتشار آن خواهیم بود اضافه شدن دو Allied Race جدید است که با نام‌های Mechagnomes و Vulpera شناخته می‌شوند.

نژاد جدید دنیای وارکرفت

فصل جدید بخش‌های PvP و Mythic Plus Dungeons نیز قرار است چند روز بعد از انتشار آپدیت Visions of N’Zoth شروع شوند که در بخش Mythic Plus شاهد تغییرات مهمی خواهیم بود. اولین مورد اضافه شدن Affix جدید بازی با نام Awakened است که جایگزین Beguiling می‌شود و در فصل چهارم قرار است افرادی که Achivement مربوط‌به انجام دادن دانژن‌های سطح ۱۰ و ۱۵ را به‌صورت کامل و در زمان مشخص شده به دست آورده‌اند جوایز منحصر به فردی از جمله یک Mount جدید را دریافت کنند.

دی ماه امسال چالش جدیدی به بازی World of Warcraft اضافه می‌شود که از بخش Mage Tower در نسخه Legion الهام گرفته شده است. این بخش با نام Horrific Visions شناخته خواهد شد و سناریویی ۱ الی ۵ نفره را شامل می‌شود. علاقه‌مندان به این بخش بایستی در Assult جدید بازی شرکت کنند تا با دریافت واحد پولی جدید بازی به این بخش دسترسی پیدا کنند.

آیتم جدید دنیای وارکرفت

از موارد مهم دیگر می‌توان به اضافه شدن آیتم Legendary جدید بازی اشاره کرد که در اسلات Back بازیکنان جای می‌گیرد و تغییرات جدیدی که در سیستم Neck ایجاد شده است نیز قابل‌توجه هستند. در آپدیت 8.3 آیتم Neck قرار است یک اسلات Minor جدید دریافت کند و هفت Essence جدید را در اختیار بازیکنان قرار دهد. در این بین دو heritage armor جدید نیز در دسترس قرار می‌گیرند که برای نژادهای Worgen و Goblin طراحی شده‌اند.

دیگر اتفاق مهمی که در آپدیت Visions of N’Zoth شاهدش هستیم حذف شدن سیستم Titanforging و جایگزین شدن آن با سیستم Corrupted Items است. درنهایت طبق روال گذشته بازی با Mount، Pet، Toys، Transmog و رازهای جدیدی بازیکنان خودش را به ادامه دادن بازی تشویق می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده