// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

فایل های فاش شده از دموی Final Fantasy 7 Remake به نسخه پی سی بازی اشاره دارد

به‌تازگی کاربران با گشت‌وگذار در فایل‌های نسخه فاش شده از دمو Final Fantsy VII Remake، متوجه نکاتی از پورت نسخه پی سی بازی شده‌اند.

اواخر سال ۲۰۱۹ بود که تغییراتی روی تصویر جلد بازی Final Fantasy VII Remake اعمال شد و شاهد عبارتی انحصاری زمانی برای پلی‌استیشن 4 بود. ازطرفی مدتی است که اخباری حول نسخه دمو Final Fantasy 7 Remake به‌گوش می‌رسد که ظاهرا بخش‌هایی از آن فاش شده است و کاربران و ویدیوها و تصاویری را از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از مواردی که در جریان فاش شدن نسخه دمو فاینال فانتزی 7 ریمیک مشخص شده، اشاره به پورت نسخه کامپیوتر بازی است. یکی از کاربران توییتر با نام roXxPS3 با گشت‌وگذار در فایل‌های نسخه دمو متوجه کدهای نسخه کامپیوتر شده است. همچنین او با بررسی این کدها به مواردی مثل رزولوشن بالاتر از PS4 و استفاده از ویژگی‌های کارت گرافیک‌های انویدیا و AMD دست پیدا کرده است. به‌نظر می‌رسد نسخه PC بازی دارای رزولوشن 4K است و شاهد مواردی مثل ری تریسینگ باشیم.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی VII ریمیک چه زمانی نسخه پی سی بازی را معرفی می‌کند یا نسخه دمو بازی را به‌صورت رسمی در دسترس قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Final Fantasy VII Remake در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده