نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تعداد کاربران بازی The Witcher 3 بعد از پخش سریال Witcher افزایش چشم گیری داشته است

بر اساس آمار منتشر شده از سرویس اشتراک استیم، تعداد کاربران بازی The Witcher 3 بعد از پخش سریال The Witcher از شبکه‌ی نتفلیکس، به بالاترین میزان خود از سال ۲۰۱۶ رسیده است.

مجموعه‌ی The Witcher یکی از موفقیت آمیزترین پروژه‌های CD Projekt RED به شمار می‌رود. در واقع بازی‌های این سری همواره سود خوبی را عاید سازندگان خود می‌کنند؛ حتی اگر این بازی به طور انحصاری برای کاربران پی سی منتشر شوند. با این حال، نمی‌توان هیچ یک از این بازی‌ها را با The Witcher 3: Wild Hunt مقایسه کرد. این بازی، سی‌دی پراجکت رد را به تمدید لایسنس آثار The Witcher و نتفلیکس را به ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس این داستان ترغیب کرد. حالا به نظر می‌رسد که این سریال حتی بیشتر از بازی The Witcher 3 موفقیت آمیز بوده و می‌توان آینده‌ی درخشانی را برای آن متصور شد.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی که از آغاز پخش سریال The Witcher در شبکه‌ی نتفلیکس می‌گذرد، تعداد کاربران این بازی در استیم با افزایش ناگهانی و قابل توجهی مواجه شده است. بر اساس گزارش وبسایت Playtracker، این بازی هم اکنون از آمار ۴۸ هزار کاربر در این سرویس عبور کرده است. این تعداد بیشترین آماری است که از تابستان سال ۲۰۱۶ برای این بازی گزارش شده است. با در نظر گرفتن این نکته که این تعداد تنها به سرویس استیم مربوط می‌شود، می‌توان در مجموع افزایش آمارِ بسیار بیشتری را در سایر پلتفرم‌های پی سی و همچنین کنسول‌ها متصور شد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی قابل دریافت است. فصل اول سریال The Witcher که در هشت قسمت تولید شده هم اکنون از طریق سرویس استریم Netflix پخش می‌شود. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، اما اپلتون، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید و میلی برادی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده