// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Hello Neighbor را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز در جریان رویداد ۱۲ روز بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند بازی Hello Neighbor را به رایگان دریافت کنند.

مقاله‌های مرتبط:

در جریان رویداد ۱۲ روز بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز که به مناسب تعطیلات سال نو میلادی در دسترس برگزار شده، بازی‌های متنوع و متفاوتی رایگان شده‌‌اند؛ از Celeste تا Shadow Tactics: Blades of the Shogun و بازی‌های دیگری که هرکدام تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز عصر Hello Neighbor در دسترس کاربران قرار گرفت. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند با مراجعه به صفحه فروشگاه، این بازی را به‌صورت رایگان به فهرست بازی‌های خودشان اضافه کنند. سپس کاربران هر زمان که خواستند می‌توانند Hello Neighbor را دانلود و به تجربه آن بپردازند.

بااینکه بازی Hello Neighbor نتوانست نظرات خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند، اما تجربه‌ی آن به‌صورت رایگان خالی از لطف نیست. در جریان Hello Neighbor بازیکن در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که باید به‌صورت مخفیانه وارد زیرزمین همسایه خود شود و پرده از اسرار او بردارد. دراین‌میان همسایه هم سعی می‌کند شما را شکار کند. 

در انتها اشاره کنم که کاربران تنها تا بعد از ظهر می‌توانند Hello Neighbor را به رایگان دریافت کنند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده