// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

Shadow Tactics: Blades of the Shogun را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، هم‌اکنون می‌توانند بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

اپیک گیمز (Epic Games) از زمان راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز سعی کرده است با ارائه محتویات مختلف و انحصاری، کاربران کامپیوتر را به سمت این فروشگاه جذب کند. یکی از مواردی که در این راه کمک می‌کند، رایگان کردن بازی‌های مختلف هر دو هفته یکبار است. البته در جریان تعطیلات سال نو میلادی، فروشگاه اپیک گیمز هر روز یک بازی را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد ۱۲ بازی رایگان تعطیلات سال نو، دیروز عصر بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun در دسترس کاربران قرار گرفت. ازاین‌رو کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند با مراجعه به این پلتفرم، این بازی را به‌صورت رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. ازاین‌رو می‌توانید هر زمان که خواستید، آن را به رایگان تجربه و لذت ببرید. این بازی تنها تا بعد از ظهر در دسترس است.

Shadow Tactics: Blades of the Shogun تقریبا دو سال پیش در دسترس قرار گرفت و توانست تجربه‌ای متفاوت و لذت بخشی را در اختیار کاربران علاقه‌مند به بازی‌های استراتژی و تاکتیکی قرار دهد. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟ آیا Shadow Tactics: Blades of the Shogun را تجربه کرده‌اید؟


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده