// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

تیم‌های مرحله اصلی رقابت‌های بهاری مسابقات BLAST بازی کانتر استرایک مشخص شدند

سری مسابقات BLAST بازی Counter Strike: Global Offensive در سال میلادی ۲۰۲۰ با میزبانی از ۱۲ تیم برتر جهان کار خود را شروع می‌کند.

اولین مرحله مسابقات BLAST Premier قرار است با شروع دومین ماه میلادی سال ۲۰۲۰ میزبان ۱۲ تیم برتر بازی Counter Strike: Global Offensive باشد. این رویداد به میزبانی شهر لندن پایتخت انگلستان پیگیری می‌شود و مجموع جوایز آن ۳۰۰ هزار دلار خواهد بود.

از بین دوازده تیم حاضر در این رویداد ۶ تیم برتر به‌صورت مستقیم راهی مرحله نهایی تورنمنت BLAST در فصل بهار می‌شوند که مجموع جوایز آن رویداد ۷۵۰ هزار دلار است و تیم قهرمان سهمی ۵۰۰ هزار دلاری دریافت می‌کند. تیم‌های هفتم تا دوازدهم نیز راهی مرحله Showdown خواهند شد. مجموعا ۱۰ تیم در مرحله Showdown حضور دارند که با مجموع جوایز ۳۲۵ هزار دلار پیگیری خواهد می‌شود و دو تیم فینالیست این بخش جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات بهاره را دریافت می‌کنند.

بازیکنان کانتر استرایک

در حال حاضر دوازده تیم مرحله Regular Season مسابقات BLAST Premier مشخص شده‌اند که در بین آن‌ها نام بهترین‌های سال ۲۰۱۹ در بازی Counter Strike: Global Offensive دیده می‌شود. تیم‌های Astralis، Liquid، EG، Na'Vi، FaZe و G2 در بین تیم‌های دعوت شده به این مرحله دیده می‌شوند که تیم Astralis به‌عنوان مدافع قهرمانی در سال ۲۰۱۹ به این دوره از مسابقات دعوت شده است.

گروه‌بندی مرحله اصلی مسابقات BLAST

گروه Aگروه Vگروه C
FaZe ClanNa'ViG2 Esports
Ninjas in PyjamasTeam VitalityEvil Geniuses
Team LiquidAstralisOG
MIBRComplexity Gaming100 Thieves

مرحله اصلی اولین مرحله مسابقات BLAST Premier قرار است از یازدهم بهمن شروع شود و به مدت ۱۷ روز به طول می‌انجامد. تیم‌های حاضر در مرحله اصلی مسابقات در سه گروه چهار تیمه تقسیم شده‌اند و بایستی در فرمتی دو حذفی با یکدیگر رقابت کنند. در هر گروه دو تیم برتر راهی بخش Finals می‌شوند و تیم‌های سوم و چهارم نیز بایستی مسیر خود را در بخش Showdown ادامه دهند. تمامی بازی‌های مرحله گروهی مسابقات به صورت best-of-three پیگیری خواهند شد.

رقابت‌های این رویداد در هفت نقشه Dust II • Inferno • Nuke • Mirage • Overpass • Train • Vertigo پیگیری می‌شود و علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مراحل مختلف مسابقات BLAST Premier: Spring 2020 می‌توانند با مراجعه به کانال blastproseries در توییچ و یا کانال BLAST در یوتوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده