// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر جدید بازی Nioh 2 با محوریت باس فایت Makara Naotaka منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Nioh 2 منتشر شده است که جدا از نشان دادن محیط جدید بازی، شاهد مبارزه با یکی از باس‌های بازی به نام Makara Naotaka هستیم.

سه‌ماه اول سال ۲۰۲۰ را می‌توان بازه زمانی شلوغی برای کاربران پلی استیشن 4 دانست، زیرا بازی‌های انحصاری مختلفی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Nioh 2 اشاره کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی و به‌مناسبت کریسمس، مجله ژاپنی Dengeki PlayStation لایو استریم ویژه‌ای را پخش کرد که در جریان آن کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر Nioh 2، تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی به‌نمایش گذاشته است. 

در این تریلر منتشر شده، فامیهیکو یاسودا، کارگردان بازی نقش‌‌ آفرینی Nioh 2، توضیحاتی را در مورد بازی ارائه می‌کند. یکی از مواردی که در این تریلر شاهد آن هستیم، نمایش محیط جدید بازی است. همچنین کارآیی سلاح Switchglaive هم نمایش داده می‌شود که ساختار مبارزه‌ای مخصوص‌به خود را دارد. جدا از این موارد، در انتهای ویدیو هم شاهد یک مبارزه نفس‌گیر با Makara Naotaka هستیم که یکی از باس فایت‌های بازی به‌حساب می‌آید. 

دراین‌میان‌ اشاره کنم که ماکارا نائوتاکا یکی از چهره‌های مهم دوره سنگوکو ژاپن به‌حساب می‌آید که برای گروه Asakura مبارزه می‌کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Nioh 2 در تاریخ ۲۳ اسفند ماه (۱۳ مارس ۲۰۲۰) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده