// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

دموی بهبود یافته بازی MediEvil به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی منتشر شد

سونی در پلی استیشن بلاگ از انتشار دوباره دموی بازی MediEvil به مناسبت ایام کریسمس خبر داده است.

در مراسم State of Play ماه سپتامبر، آدر اوشن اینترکتیو‌ (Other Ocean Interactive) و سونی اینترکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment)‌، دموی Short-Lived بازی MediEvil را در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار دادند. مدت زمان این دمو بسیار کوتاه بود و به بازیکنان اجازه می‌داد تا تنها مراحل آغازین بازی را تجربه کنند و همچنین این دمو پیش از انتشار بازی از دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 خارج شد. خوشبختانه برای افرادی که فرصت قبلی را از دست دادند، این امکان وجود دارد که این بار نسخه طولانی‌تر دمو را تجربه کنند.

امروز سونی در پلی استیشن بلاگ از نسخه جدید این دمو خبر داد که این دمو به‌مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی پلی استیشن و همچنین ایام کریسمس منتشر شده است. همچنین این دمو با مقداری گسترش همراه بوده و این بار تا مناطق Graveyard و Hilltop Mausoleum ادامه خواهد داشت و در آن می‌توانید تا مبارزه با دیو شیشه‌ای این اثر را تجربه کنید. انتشار دوباره این دمو به این معنا نیز خواهد بود که آیتم Sir Dan’s Helmet که بازیکنان با به پایان رساندن دمو به آن دست می‌یافتند، برای کسانی که نتوانستند بار پیش دموی بازی را تجربه کنند در دسترس خواهد بود و بازیکنان با به پایان رساندن این دمو، این آیتم را دریافت خواهند کرد.

زمان انتشار دوباره دموی Short-Lived نیز بسیار مناسب است؛ چرا که دقیقا همزمان با آغاز تعطیلات کریسمس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کسانی که پلی استیشن 4 هدیه می‌گیرند، می‌توانند آن را به‌صورت رایگان تجربه کنند. امید است که این بار این دمو به‌صورت دائمی در دسترس کاربران باشد. بازی MediEvil هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. آیا این بازی یا دموی آن را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را در رابطه با این بازی با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده