نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

آپدیت 7.02 کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

سونی در اقدامی عجیب تنها پس از گذشت یک هفته از انتشار به‌روزرسانی 7.01، ساعاتی پیش آپدیت 7.02 را به‌منظور بهبود عملکرد کلی سیستم، برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه کرد.

یا نزدیک شدن به روزهای پایانی عمر کنسول‌های نسل هشتم، به‌نظر می‌رسد دو غول این صنعت یعنی سونی و مایکروسافت تمرکز اصلی را روی کنسول‌های آینده خود تحت عنوان پلی استیشن 5 و ایکس باکس گذاشته‌اند؛ و تنها سعی دارند با انتشار به‌روزرسانی‌های کوچک باگ‌ها و ایرادات نرم افزاری کنسول‌های حاضر را رفع کنند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که دقیقا هفته پیش سونی رسما آپدیت 7.01 کنسول پلی استیشن 4 را منتشر کرد تا به‌گفته خود عملکرد کلی سیستم را بهبود ببخشد.

حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، سونی ساعاتی پیش در اقدامی عجیب و تنها پس از گذشت یک هفته از عرضه به‌روزرسانی آخر خود که حتی بسیاری آن را آخرین آپدیت سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 می‌دانستند، نسخه 7.02 را نیز در دسترس دارندگان این کنسول قرار داد. همان‌طور که اشاره شد، انتشار دو آپدیت تنها به فاصله چند روز، اقدامی بسیار عجیب و دور از انتظاری برای سونی به‌حساب می‌آید که باعث تعجب بسیاری از گیمرها نیز شده است. متاسفانه سونی در توضیح آپدیت 7.02 همانند قبل، تنها به همان جمله معروف خود (این به‌روزرسانی نرم‌افزاری عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد) اکتفا کرده و جزییات بیشتری ارایه نداده است.

اگر از دارندگان پلی‌استیشن 4 هستید و بازی‌های آنلاین انجام می‌دهید، حتما اطلاع دارید که زمانیکه سونی آپدیتی را عرضه می‌کند، گیمر به‌منظور استفاده آنلاین از دستگاه، باید کنسول خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کند. خوشبختانه آپدیت 7.02 باتوجه به تغییرات کمی که اعمال می‌کند، تنها حجم آن ۴۴۷.۹ مگابایت است.

به‌نظر شما دلیل اصلی سونی برای عرضه دو به‌روزرسانی تنها در یک هفته چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده