نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶

آپدیت 7.01 کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

کمپانی سونی آپدیت 7.01 کنسول پلی‌استیشن 4 را در دسترس قرار داد که البته تغییر بزرگی را برای آن به ارمغان نمی‌‎آورد.

در تازه‌ترین اخبار کنسول های بازی مطلع شدیم که آخرین آپدیت فریمور پلی استیشن 4 در سال ۲۰۱۹ یعنی نسخه‌ی 7.01 برای دانلود در دسترس تمام کاربران این کنسول قرار گرفته است. درحالی‌که آپدیت 7.00 تغییراتی در پارتی‌ها، قابلیت Remote Play و پشتیبانی از اندروید را به همراه آورد، تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری کنسول، ویژگی جدیدی را به آن اضافه نمی‌کند.

نسخه‌ی 7.01 با یاداشت همراهِ متداول «این به‌روزرسانی نرم‌افزاری عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد»، احتمالاً به تغییرات پشت پرده جزئی که برای بیشتر کاربران PS4 قابل توجه نیست، اشاره دارد. بااین‌حال، اگر بخواهید به‌شکل آنلاین بازی کنید، باید به‌روزرسانی ۴۴۷.۵ مگابایتی تازه را برای کنسول خود دانلود و نصب کنید.

همان‌طور که به سال ۲۰۲۰ نزدیک می‌شویم، پلی‌استیشن 4 دیگر تنها کنسول موجود سونی در قفسه‌ی فروشگاه‌ها نخواهد بود. درحالی‌که کنسول پلی‌استیشن 4 به فروش فوق‌العاده‌اش ادامه می‌دهد، کمپانی سونی برای کنسول نسل بعدی خود برنامه‌ریزی می‌کند. پیش‌ازاین کنسول نسل بعدی سونی که رسماً با نام پلی استیشن 5 شناخته می‌شود، تایید شده است و در تعطیلات سال ۲۰۲۰ در کنار کنسول ایکس باکس اسکارلت روانه‌ی بازار خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده