نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

پشتیبانی بازی World War Z از قابلیت کراس پلی به سال آینده موکول شد

سیبر اینتراکتیو اوایل سال ۲۰۲۰ قابلیت کراس پلی را به بازی World War Z اضافه خواهد کرد.

بازی World War Z در سال ۲۰۱۷ و توسط فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) معرفی شد و بعد از انتشار در اوایل سال جاری، در عرض یک هفته بیش از یک میلیون نسخه از این بازی به فروش رسید. این بازی توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) توسعه یافته و بنا به آخرین اخبار منتشر شده، قابلیت کراس پلی در اویل سال آینده به این بازی نیز اضافه خواهد شد.

در خبری که اوایل این ماه و از طریق یک پست فروم منتشر شد، جزئیات آپدیت جدید Horde Mode Z این بازی تشریح شده بود. حالت جدید این بازی، زامبی‌ها را به‌صورت گروهی به‌سمت چهار بازیکنی که در یک نقشه‌ی مشخص حضور دارند روانه کرده و بازیکنان باید تا جایی که توانایی دارند برای زنده ماندن تلاش کنند. علاوه‌بر این حالت، زامبی‌های جدیدی به‌نام Bomber Zombie نیز به بازی World War Z اضافه شده که بعد از کشته شدن، بمبی که به‌همراه دارند را به زمین انداخته و منفجر می‌کنند. بازیکنان در فرصت کوتاهی که در اختیار دارند، می‌توانند این بمب‌ها را خنثی کنند؛ که در صورت موفقیت، لوت خوبی را دریافت خواهند کرد.

انتشار این آپدیت به منزله‌ی تعویق در اضافه شدن قابلیت کراس پلی PvE و آیتم‌های تزئینی جدید به اوایل سال ۲۰۲۰ خواهد بود. ظاهراً این کار برای اطمینان از عرضه‌ی بی نقصِ این ویژگی و به حداقل رساندن مشکلات احتمالی صورت گرفته است. لیست محتوای این آپدیت در تصویر زیر قابل مشاهده است. همانطور که ملاحظه می‌کنید، چهار پوسته‌ی جدید برای کاراکتر بازی نیز جزء آیتم‌های این محتوای جدید خواهد بود.

World War Z

Focus Home Interactive علاوه‌بر مطالبی که بالاتر ذکر شد، توسعه‌ی یک لوکیشن جدید در کنار سه مأموریت دیگر را در دستور کار دارد. World War Z از ماه اکتبر به فهرست بازی‌های Xbox Game Pass اضافه شده و هم اکنون در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی (Epic Games Store) قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده