// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

ساخت اپیزود پنجم بازی Life Is Strange 2 تقریبا به پایان رسیده است

کارگردان بازی Life Is Strange 2 اعلام کرد که ساخت اپیزود آخر این بازی تقریبا به پایان رسیده است.

بازی Life is Strange 2 روایتگر زندگی دو برادر به نام‌های شان و دنیل دیاز است که در جریان یک اتفاق ناگوار مجبور به فرار از دست پلیس می‌شوند. در طول پنج قسمت بازی Life is Strange 2 بازیکنان با اتفاقات و ماجراجویی‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند و نوع تصمیم بازیکنان در قالب شخصیت شان، روند داستانی بازی را پیش می‌برد. همچنین تیم سازنده اعلام کرده بود که بازی Life is Strange 2 قصد دارد بیش از پیش مشکلات جامعه را به تصویر بکشد. 

همانند داستان دو برادر این بازی، مسیر خود بازی Life Is Strange 2 نیز چندان آسان نبوده است. این اثر نتوانست موفقیت و جلب توجهی را که از بازی اول دریافت کرد به دست بیاورد و Square Enix و Dontnod هیچ کدام تا به الان ارقام مربوط به فروش بازی را منتشر نکرده‌اند. بنابراین هنوز مشخص نیست که این بازی از نظر مالی چگونه عمل کرده است. اما برای کسانی که این اثر را دنبال می‌کردند، داستان بازی بسیار سرگرم کننده و خوب بوده و به نظر می‌رسد که پایان آن نیز نزدیک شده است.

میشل کخ (Michel Koch)، کارگردان بازی Life Is Strange 2، در توییتر خود اعلام کرد که ساخت اپیزود پنجم و پایانی این بازی تقریبا به پایان رسیده است. این اپیزود قرار بود در پایان همین سال میلادی منتشر شود و به نظر نمی‌رسد که عرضه‌ی آن نیز تاخیر بخورد. این خبر خوبی است؛ زیرا فاصله‌ی بین اپیزودهای بازی به خودی خود بسیار طولانی بوده است.

اپیزود پنجم بازی Life Is Strange 2 در تاریخ ۱۲ آذر ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین در همان تاریخ مشتریان اروپایی می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی این بازی را خریداری کنند اما کسانی که در آمریکا هستند باید تا ابتدای سال آینده منتظر بمانند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده