// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

صعود تیم Vitality به مرحله حذفی مسابقات EPICENTER بازی CS:GO قطعی شد

تیم Vitality با کسب دو پیروزی پیاپی در اولین روز مسابقات EPICENTER بازی Counter Strike: Global Offensive صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرد.

مرحله اصلی مسابقات EPICENTER بازی Counter Strike: Global Offensive از ۲۶ آذر با حضور هشت تیم شروع شده است و قهرمان رویداد در اولین روز دی ماه مشخص می‌شود. مجموع جوایز رویداد ۵۰۰ هزار دلار است و چهار تیم Evil Geniuses، Virtus Pro، Natus Vincere و Team Vitality به‌صورت مستقیم به این دوره از مسابقات دعوت شده‌اند. مرحله اصلی مسابقات مانند دوره‌های قبلی به میزبانی مسکو پایتخت روسیه پیگیری می‌شود.

تیم Vitality در اولین روز رقابت‌ها بایستی با دو تیم EHOME و Na'Vi روبه‌رو می‌شد که در اولین بازی خود در دو نقشه Inferno و Nuke نماینده کشور چین را با نتایج ۱۶:۱۲ و ۱۶:۱ در هم کوبید. این تیم در بازی دوم خود که در مقابل تیم سرشناس Natus Vincere پیگیری شد توانست در دو نقشه Inferno و Nuke نتیجه ۱۶:۳ را ثبت کند و با کسب نتیجه نهایی ۲:۱ به عنوان پیروز میدان معرفی شد. بازیکنان Team Vitality اولین صعود کنندگان مسابقات به مرحله حذفی رویداد EPICENTER هستند که با توجه به قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه خود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه پیدا کرده‌اند.

مسابقات کانتر استرایک گلوبال آفنسیو

مرحله اصلی مسابقات از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده است که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه چهار تیمه تقسیم شدند. بازی‌های مرحله حذفی با فرمت best-of-three برگزار می‌شوند و سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد. تیم چهارم هر گروه نیز با قرار گرفتن در جایگاه مشترک ۷-۸ از دور مسابقات حذف می‌شود. مرحله حذفی مسابقات به‌صورت تک حذفی پیگیری می‌شود و تمامی بازی‌ها از جمله بازی فینال به‌صورت BO3 برگزار خواهند شد.

یکی از نکات مهم مسابقات EPICENTER، اولین حضور بازیکنان جدید تیم Virtus Pro در میادین حرفه‌ای است. سازمان VP چندی پیش قراردادش با بازیکنان تیم AVANGAR را قطعی کرد و آن‌ها قرار است از این به بعد به‌عنوان بازیکنان تیم Virtus Pro در میادین حرفه‌ای بازی Counter Strike حضور پیدا کنند. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده این رویداد می‌توانند هر روز بعد از ظهر با مراجعه به کانال Epicenter در توییچ از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده