نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت 1.4 بازی Stardew Valley کاراکتر اصلی را به دوران پس از ازدواج می‌برد

جدیدترین آپدیت بازی Stardew Valley، تقریبا تمامی جوانب بازی و مخصوصا دوران پس از ازدواج شخصیت اصلی را دستخوش تغییر می‌دهد.

ساخته‌ی جذاب اریک بارون، یعنی بازی Stardew Valley هنوز هم در میان بازیکنان بسیار محبوب است. این بازی شبیه‌ ساز کشاورزی ابتدا در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و روی بسیاری از پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار بگیرد؛ در همین راستا، چندی پیش نیز نسخه‌ی اندروید بازی منتشر شد. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اریک بارون روی آپدیت جدیدی برای بازی کار می‌کند. آپدیتی که شخص بارون آن را «همه چیز» می‌خواند و قرار است که محتوای بسیار زیادی را به بازی اضافه کند. در مصاحبه‌ای با سایت USGamer، بارون اشاره کرد که به‌روزرسانی 1.4 این بازی عمق زیادی را به زمان پس از ازدواج شخصیت اصلی اضافه می‌کند: 

آپدیت 1.4 بازی عمق زیادی را به زندگی پس از ازدواج می‌آورد و ویژگی‌هایی را به بازی اضافه می‌کند که من به آن‌ها بسیار افتخار می‌کنم و امیدوارم که برای بازیکنان دلگرم‌کننده باشند؛ البته می‌دانم که همیشه کار‌های بیشتری هست که می‌توان [با Stardew Valley] انجام داد. 

بارون همچنین توضیح می‌دهد که چرا نام این به‌روزرسانی را همه چیز (Everything) گذاشته است: 

من به صورت غیر رسمی نام این آپدیت را همه چیز گذاشته‌ام. به این دلیل که این آپدیت تقریبا تمامی جنبه‌های بازی را به نوعی دستخوش تغییر می‌دهد. یکی از اهداف بزرگ من این بود که ویژگی‌های با کیفیت بسیار زیادی را در بازی برای زندگی کردن در دنیای آن قرار دهم تا بازی را بسیار راحت‌تر و مناسب‌تر کند.

همچنین در جریان این مصاحبه بارون اعلام کرد که آپدیت 1.3 برای ایکس باکس وان نیز تقریبا در حال اتمام شدن است و دارندگان این کنسول به‌زودی می‌توانند تا به بخش چندنفره‌ی بازی دسترسی پیدا کنند. اریک بارون پروژه‌‌ی دیگری نیز در دست ساخت دارد. پروژه‌ای که هنوز معرفی نشده است و اصلا هم معلوم نیست تا چه زمانی برای انتشار آماده شود. با این حال، تا زمان معرفی این پروژه، طرفداران این بازیساز می‌توانند خود را با جدیدترین آپدیت بازی Satrdew Valley سرگرم کنند. 

بازی Stardew Valley هم اکنون برای تمامی پلتفرم‌های نسل هشتمی و گوشی‌های هوشمند در دسترس است. 

آيا شما بازی Stardew Valley را تجربه کرده‌اید؟ تا چه میزان برای انتشار آپدیت جدید این بازی مشتاق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید و از تجربیات خود از آن به ما بگویید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده