نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

اسکرین شات‌های جدیدی از بازی Yakuza: Like a Dragon منتشر شد

تصاویر گیم پلی بازی Yakuza: Like a Dragon، مناطق و کاراکترهای جدید این بازی را نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد که بازی Yakuza: Like a Dragon (یا Yakuza 7) این مجموعه را وارد مسیر جدیدی خواهد کرد. این بازی نه تنها یک شخصیت اصلی جدید را به مخاطبان معرفی خواهد کرد، بلکه با ایجاد یک تغییر کلی در ساختار بازی، به سبک نقش آفرینی ژاپنی یا JRPG با سبک گیم پلی نوبتی تبدیل خواهد شد. ضمن این که Like a Dragon اولین بازی از این مجموعه است که داستان آن به جای کاموروچو در شهر ایسزاکی ایجینچو اتفاق می‌افتد.

سگا در مجموعه‌ تصاویر جدیدی که امروز توسط منتشر کرده است، می‌توان دید خوبی از ساختمان‌ها، خیابان‌ها و سایر مناطق شهر جدید Isezaki Ijincho به‌دست آورد. در یکی از این تصاویر، نقشه‌ی کلی شهر را مشاهده می‌کنیم که به گفته‌ی سگا سه برابر بزرگتر از Kamurocho در بازی‌های قبلی این مجموعه خواهد بود. علاوه بر این، می‌توان برای اولین بار، کاراکترهای جدید این بازی از جمله هاماکو (Hamako) و نونومیا (Nonomiya) را در دیگر تصاویر این مجموعه مشاهده کرد. هاماکو مدیر یک رستوران است و نونومیا منطقه‌ی Otohime Land را مدیریت می‌کند. در ادامه می‌توانید نگاهی به این اسکرین شات‌ها داشته باشید.

بازی Yakuza: Like a Dragon که فرایند توسعه‌ی آن نیز اخیراً به پایان رسیده، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی این بازی در ژاپن، شانزدهم ژانویه ۲۰۲۰ (۲۶ دی‌ماه) تعیین شده است؛ ضمن این که دموی این بازی نیز در فروشگاه پلی‌استیشن کشور ژاپن قابل دریافت است. این بازی در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ در سایر نقاط جهان نیز منتشر خواهد شد.

از دیگر اخبار حول Yakuza 7: Like a Dragon هم می‌توان به تریلر اخیر این بازی اشاره کرد که در انتهای آن مشخص شد کازوما کریو، قهرمان نسخه‌های پیشین یاکوزا، هم در این نسخه حضور دارد، اما به‌نظر می‌رسد که در قالب یک باس فایت با او روبه‌رو می‌شویم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده