نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۷

THQ Nordic: در صورت عدم استقبال از تیزر قابل بازی Gothic، ساخت آن لغو خواهد شد

طبق اعلام شرکت THQ Nordic، در صورت عدم استقبال از تیزر بازی Gothic این شرکت نسخه‌ی کامل این بازی را نخواهد ساخت. 

چندی پیش شرکت THQ Nordic در اقدامی جالب تیزری قابل بازی از بازی Gothic را در استیم منتشر کرد. نسخه‌ی اصلی بازی فانتزی و نقش آفرینی Gothic سال ۲۰۰۱ منتشر شده است و اکنون این شرکت در حال سنجش میزان محبوبیت این سری است. 

طبق آخرین اخبار بازی و طبق اعلام رسمی شرکت THQ Nordic، اگر استقبال کمی از تیزر رایگان بازی Gothic شود، این شرکت ساخت نسخه‌ی کامل این بازی را لغو خواهد کرد. نکته‌ی جالب اما این است که این تیزر برای همه در دسترس نیست و تنها کسانی می‌توانند این تیزر را تجربه کنند که بازی اصلی Gothic یا هر بازی دیگری از استودیو Piranha Bytes را در کتابخانه‌ی استیم خود داشته باشند. قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید در ساخت تیزر منتشر شده استودیو Piranha Bytes دخالتی نداشته است.  

در توضیحات این تیزر قابل بازی، شرکت THQ Nordic اینگونه نوشته است: 

این یک بازی کامل نیست؛ بلکه تیزری قابل بازی از پروژه‌ای است که می‌تواند در آینده به عنوان بازی جدید Gothic عرضه شود. هیچ چیز در این تیزر قطعی نیست؛ به همین علت بازخورد شما در این که بازی Gothic ساخته شود بسیار ضروری است. 

به همین علت و برای قدردانی از وفاداری شما، تیزر قابل بازی برای تمامی کسانی که یک نسخه از سری Gothic یا یک بازی از استودیو Piranha Bytes را در اختیار دارند، کاملا رایگان است. 

با اینکه تجربه‌ی تیزر منتشر شده تنها دو ساعت به طول می‌انجامد، با این حال THQ Nordic امیدوار است که این مدت زمان برای جلب رضایت طرفداران و ساخته شدن نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Gothic کافی باشد. این تیزر تاکنون در استیم واکنش‌های گوناگونی داشته است. برخی از افراد THQ Nordic را به منصرف شدن از ساخت بازی دعوت کرده‌اند؛ چرا که معتقدند تیزر ساخته شده به هیچ عنوان روح یک بازی Gothic را در خود ندارد. برخی دیگر نیز از تیزر لذت برده‌اند و علاقه دارند تا این شرکت روند ساخت بازی را ادامه دهد. حال باید منتظر ماند و دید که در انتها THQ Nordic چه رویکردی را با توجه به واکنش طرفداران، در پیش خواهد گرفت. 

نظر شما راجع به ساخت نسخه‌ی ریمیک بازی Gothic چیست؟‌ آیا انتشار یک تیزر قابل بازی برای نظرسنجی از طرفداران را سیاستی درست می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده