نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تیم EHOME رشته Dota 2 جای خالی Faith_bian را با xiao8 پر کرد

تیم ای‌هوم اعلام کرد که تا بهبودی کامل ژانگ رویدا از مربی تیم یعنی ژانگ نینگ در این تیم دوتا 2 استفاده می‌کند.

تیم EHOME را می‌توان در ردیف آینده‌دارترین تیم‌های چینی امسال قرار داد، اما دستاوردهای آن‌ها تاکنون مطابق انتظار هواداران نبوده است. این تیم به‌دنبال یک‌سری از اشتباهات، از راه‌یابی به دومین رویدادهای ماینور/میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 بازماند. این بدان معنا است که آن‌ها زمان زیادی را به‌منظور آمادگی برای تورنمنت ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس که به‌عنوان سومین رویداد دارای امتیاز Dota Pro Circuit این فصل شناخته می‌شود، در اختیار دارند. تیم ای‌هوم با انتشار یک توییت جدید درباره‌ی تغییر تازه‌ی ترکیب اظهار داشت:

ژانگ “Faith_bian” رویدا به‌خاطر «تنوسینوویت» یا «التهاب غلاف سینوویال تاندون» که به درمان نیاز دارد، از مسابقات پیش‌رو غایب خواهد بود. تا زمان بازگشت Faith_bian به تیم، مربی ما یعنی ژانگ “xiao8” نینگ به جای او بازی خواهد کرد. امیدواریم که ژانگ رویدا به‌زودی بهبود یابد.

بااینکه تیم EHOME نتوانست به رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit آتی راه پیدا کند، اما آن‌ها همچنان در دو تورنمنت این ماه شرکت خواهند کرد. متاسفانه یکی از ستارگان این تیم قادر به همراهی تیمش در این مسابقات نخواهد بود. طبق اعلام ای‌هوم، ژانگ “Faith_bian” رویدا برای مدت کوتاهی به‌دلیل مصدومیت از تیم کناره‌گیری می‌کند و ژانگ “xiao8” نینگ جای خالی او در پست آفلین را پر خواهد کرد. 

ژانگ نینگ یکی از اسطوره‌‌های منطقه‌ی چین در عرصه‌ی رقابت‌های Dota 2 به‌حساب می‌آید که برای تیم‌های زیادی بازی کرده است. بااین‌حال، در طول سال‌های گذشته، او عمدتاً نقش کاپیتان را در تیم‌ها بر عهده داشته است. تماشای بازی‌های کاپیتان تازه‌ی EHOME واقعاً جالب خواهد بود و چه کسی می‌داند، شاید این دقیقاً همان چیزی باشد که تیم برای شروع پیروزی به آن نیاز داشت. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده