نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

بازی رومیزی Divinity Original Sin به سرمایه موردنیاز در کیک استارتر دست پیدا کرد

استودیوی لاریان بعد از دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده‌ی خود در کیک استارتر، درباره‌ی آینده‌ی بازی Divinity Original Sin: The Board Game تصمیم گیری می‌کند.

بعد از موفقیت دو بازی ویدیویی تحسین شده از سری Divinity: Original Sin، جای تعجب نیست که داستان این دو بازی، به این خوبی در قالب بازی‌های رومیزی جا بگیرد. خوشبختانه استودیوهای Lynnvander و Larian به رویای طرفداران این بازی حقیقت بخشیده و چند هفته‌ی پیش، کیک استارتر بازی رومیزی Divinity Original Sin: The Board Game را آغاز کردند. حالا این بازی با پشت سر گذاشتن دو هفته از زمان جذب سرمایه‌ی خود در این وب‌سایت، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و همچنان جای پیشرفت هم دارد.

بازی Divinity Original Sin: The Board Game در مدت زمان دو هفته‌ای آغاز کمپین خود در کیک استارتر به بیشتر از یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری دست پیدا کرده است. این مبلغ در زمان نگارش این خبر به ۱ میلیون و ۳۱ هزار و ۶۲۱ دلار رسیده است. با توجه به اینکه این پروژه ابتدا هدف خود را روی مبلغ ۱۶۰ هزار دلار تعیین کرده بود، Lynnvander و Larian مدت‌ها است که از هدف گذاری اولیه‌ی خود عبور کرده‌اند. با این حال هنوز ۱۳ روز تا پایان این کمپین باقی مانده است.

این پروژه با رسیدن به مبلغ یک میلیون دلار به تمامی اهداف بلند مدت خود نیز دست یافته و حالا باید منتظر حضور Slane the Winter Dragon به عنوان باس فایت جدید بازی‌ رومیزی این مجموعه باشیم.

در بروزرسانی صفحه‌ی بازی در کیک استارتر، استودیوی لاریان درباره‌ی اقدامات بعدی خود در بازه‌ی زمانی باقی‌مانده از این کمپین توضیحاتی را اضافه کرده است. در این توضیحات تأکید شده که با عبور از اهداف بلند مدت این پروژه، تمامی محتوایی که از این پس به بازی اضافه خواهد شد، از ابتدای کار پیش‌بینی نشده و بر اساس آنچه که در ساختار داستان بازی منطقی به نظر برسد، مدیریت خواهد شد. در حالی که هیچگونه جزئیات تکمیلی در رابطه با آنچه که از این پس به بازی اضافه خواهد شد در اختیار مخاطبان قرار نگرفته است، لاریان اعلام کرده که در چند روز آینده تصمیمات نهایی خود را از میان تمامی گزینه‌های موجود اتخاذ و درباره‌ی آینده‌ی این بازی تصمیم‌گیری خواهد کرد. در پایان اشاره شده که در هفته‌ی آینده، منتظر یک خبر جدید باشید.

در حال حاضر لاریان قصد دارد تا بازی Divinity Original Sin: The Board Game را آخر این هفته به رویداد PAX Unplugged در فیلادلفیا ببرد و با انتشار دموی بازی، به دریافت پیشنهادها و انتقادات مخاطبان درباره بازی خود بپردازد.

Divinity Original Sin: The Board Game هم‌اکنون در کیک استارتر در حال دریافت سرمایه‌های عمومی است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی می‌توانید از این لینک به کمپین آن در کیک استارتر مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده