نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴

تاریخ عرضه بسته الحاقی Re Mind بازی Kingdom Hearts 3 مشخص شد

شرکت اسکوئر انیکس، از تاریخ عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Re Mind بازی Kingdom Heart 3 رونمایی کرد. 

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) امروز با انتشار تریلری از تاریخ عرضه‌ی بسته الحاقی Re Mind بازی Kingdom Hearts 3 رونمایی کرد. نکته‌ی جالب راجع به تاریخ عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی این است که دارندگان کنسول ایکس باکس وان باید یک ماه بیشتر از کاربران کنسول پلی استیشن 4 برای تجربه‌ی آن صبر کنند. 

طبق اعلام اسکوئر انیکس، بسته‌ی الحاقی Kindgome Hearts 3: Re mind در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن)‌ برای کنسول پلی استیشن 4 و یک ماه و سه روز بعد یعنی در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همراه با اعلام تاریخ عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی، تریلری نیز از آن منتشر شده است که شما می‌توانید آن را از طریق این لینک مشاهده کنید. 

 شرکت اسکوئر انیکس راجع به این بسته‌ی الحاقی اینگونه توضیح می‌دهد: 

Re Mind داستان دیگری است که در نقطه‌ی اوج بازی Kingdom Hearts 3 روایت و آشکار خواهد شد. سورا که برای نجات کایری مصمم است، مدت کوتاهی قبل از وقوع نبرد نهایی به گورستان Keyblade سفر می‌کند. او بدون قالب مادی، قلب هفت نگهبان نور را جستجو می‌کند. با اینکه سورا مبارزی باتجربه است، با این حال او به کشف حقایقی خواهد پرداخت که قبلاً هرگز تصورش را نمی‌کرده است.

چندی پیش معلوم شد که این بسته‌ی الحاقی همراه با ویژگی‌های بسیار جذابی مانند حالت عکاسی، حالت اسلاید شو و سطوح دشواری جدیدی به نام‌های Fastpass Mode و Black Mode منتشر خواهد شد. اگر تاکنون بررسی زومجی از بازی Kingdom Heart 3 را مطالعه نکرده‌اید، می‌توانید از طریق این لینک نگاهی به آن بیندازید. 

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به بازی Kingdom Hearts 3 با ما در میان بگذارید و از تجربیات خود از این بازی به ما بگویید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده