// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

تریلر بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts 3 به داستان جدید سورا اشاره دارد

اسکوئر انیکس در آستانه برگزاری توکیو گیم شو، تریلری از DLC جدید Kingdom Hearts III یعنی ReMind منتشر کرد که به داستان و سلاح‌های جدید اشاره دارد.

بسته الحاقی جدید بازی Kingdom Heats 3 یعنی ReMind برای عرضه در زمستان امسال برنامه‌ریزی شده است. از طرفی سازندگان برای بالا بردن هیجان طرفداران، تریلری جدید از بسته دانلودی این بازی منتشر کردند که اشاره‌ای به داستان تازه این بازی دارد.

استودیو اسکوئر انیکس تریلر Remind را در آستانه برگزاری نمایشگاه توکیو گیم شو 2019 منتشر کرده است. از این رو احتمال دارد در جریان نمایشگاه TGS 2019 سازندگان از تاریخ عرضه این DLC نیز رونمایی کنند. موضوعی که در تریلر نظر ما را به خودش جلب کرد، ظاهر جدید کاراکتر اصلی بازی کینگدام هارتس 3 یعنی سورا است. برخی از اعضای سازمان XIII همچون Xigbar که در واقع دشمنان ما در این بازی به شمار می‌روند، در این تریلر حاضر شدند که قهرمان شجاع ما همچنان برای نابودی آنها آماده است.

Kingdom Hearts 3

سازندگان در نمایشگاه E3 2019 بود که برای اولین بار از محتوای Remind در یک کنسرت باشکوه رونمایی کردند. در این تریلر مشخص شد که احتمالا بازیکنان موقعیت بیشتری خواهد داشت تا هدایت کاراکترهایی مانند روکساز، آکوئا و ریکو را برعهده بگیرند. سازندگان در توضیحات رسمی این بسته الحاقی نوشتند:

در محتوای پیش‌رو، بازیکنان قدم در محیط‌های آشنا می‌گذارند اما با این تفاوت که این‌بار باس‌های جدیدی انتظار آنها را می‌کشند. در برخی از نبرد‌های جدیدی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، کاربران می‌توانند کاراکتر خود را حین نبرد تغییر دهند. همچنین چندین کی‌بلید (شمشیر‌های بازی) جدید نیز همراه آپدیت تازه‌ای به رایگان در اختیار دارندگان این بازی قرار می‌گیرد.

در حالی که در بالا می‌توانید نگاهی به تعدادی از اسکرین‌شات‌های بسته‌الحاقی جدید بیندازید، از لینک تعبیه شده هم می‌توانید تریلر را در کانال رسمی یوتیوب کینگدام هارتس تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

بازی Kingdom Hearts 3 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در بررسی خود نوشت:

Kingdom Hearts 3 یک بازی بسیار گسترده با محتویات بی‌شماری است که نه تنها طرفداران قدیمی را متعجب می‌کند بلکه این اثر به کاربران جدیدی که تمایل دارند برای اویل بار به تجربه جدیدترین نسخه فرنچایز کیندگام هارتس بپردازند، پیشنهاد می‌شود. سلاح‌ها یا به اصطلاح کی‌بلید‌های متنوع در کنار جادوهای رنگارنگ تنها بخشی از گستردگی این بازی را نشان می‌دهد. انیمیشن‌ها و روایت‌های مختلف در هر یک از دنیاهای بازی که از کاراکترهای دیزنی تشکیل شده‌اند شما را ترغیب می‌کنند که بازی را پیش ببرید. البته در آن سو برخی موارد در این راستا همکاری نمی‌کنند و باعث می‌شوند به تجربه بازی لطمه وارد شود. گفت و گوهای طولانی در کنار کات سین‌های و باس‌ فایت‌های طولانی شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده