نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Vanquish Remaster احتمالا برای ایکس باکس وان عرضه شود

بازی Vanquish در فروشگاه مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان دیده شده و به شایعات مبنی بر انتشار این بازی روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت دامن زده است.

طبق آخرین اخبار بازی، فروشگاه Microsoft Store صفحه‌ای را برای بازی Vanquish Remaster، ساخته تحسین شده‌ی استودیو Platinium Games تدارک دیده است و به نظر می‌رسد که این بازی به‌زودی راهی کنسول ایکس‌باکس وان خواهد شد. این بازی در حقیقت نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Vanquish است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های نسل هفتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ نیز به پی سی راه یافت. 

این صفحه که توسط کاربری به نام WalkingCat در توییتر رویت شده است، دارای توضیحاتی از بازی است که مخاطبان را به‌صورت کلی با آنچه که در بازی رخ می‌دهد، آشنا می‌سازند. همچنین در این صفحه بیان شده است که ریمستر بازی Vanquish از رزولوشن 4K روی ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد. توضیحات این صفحه راجع به بازی Vanquish Remaster به شرح زیر است: 

بازی شوتر علمی تخیلی محبوب بازگشته است. یک زمین پرازدحام که از کمبود منابع مورد نیاز برای بقا رنج می‌برد و برای همین چشم به سوی Providence (‌تمدنی فضایی با انرژی خورشیدی) برای یاری دوخته است. هنگامی که Providence به‌طور ناگهانی توسط گروهی شیطانی تصرف و از تکنولوژی‌های آن‌ها برای تخریب و ویران شهرها استفاده می‌شود، نجات دنیا به واحدی ویژه و تمرین دیده از سربازان فضایی بستگی خواهد داشت. این سربازان که به تکنولوژی BLADE (سیستم تسلیحاتی آزمایشی که می‌تواند تا سه سلاح را اسکن، کپی و ذخیره کند) مجهز هستند. سم گیدون، باید به Providence نفوذ کند و دشمنانی با فناوری پیشرفته را شکتس دهد و فرستنده‌ی انرژی را که تهدیدکننده‌ی زندگی روی زمین است، غیرفعال سازد.

هنوز مشخص نیست که این نسخه از بازی در حقیقت نسخه‌ی کامپیوتر آن است که برای ایکس‌باکس وان پورت می‌شود یا نسخه‌ای ریمستر شده است که از پایه بای این کنسول طراحی می‌شود. همچنین هیچ خبری مبنی بر انتشار این بازی روی سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر نشده است اما می‌توان انتظار داشت که شرکت Sega به‌زودی اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر کند. 

نظر شما راجع به احتمال انتشار بازی Vanquish Remaster برای ایکس‌باکس وان چیست؟ آیا نسخه‌ی اصلی این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده