نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازی Outlast Trials در سبک کوآپ معرفی شد

استودیوی Red Barrels نهایتاً از بازی Outlast Trials رونمایی کرد که بخش کوآپ را به این مجموعه‌‌ی ترسناک سروایول اضافه می‌کند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی رد بِرالز (Red Barrels) از بازی Outlast Trials رونمایی کرد که یک بازی کوآپ (همکاری چندنفره) از مجموعه بازی‌های سروایول ترسناک اوت‌لست به‌حساب می‌آید. وقایع بازی Outlast Trials در همان جهان بازی‌های Outlast و Outlast 2 اتفاق می‌افتد، اما از نظر خط زمانی قبل‌تر از آن دو نسخه و در طول جنگ سرد جریان دارد. استودیوی Red Barrels خاطر نشان کرد که بازی Outlast Trials به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به تنهایی یا با همکاری سه بازیکن دیگر با ترس‌‌های مربوط‌به آزمایش‌ها روبه‌رو شوند. این بدان معنا است که این بازی در نوعی مرکز علمی جریان خواهد داشت.

بازی Outlast Trials درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و تابه‌حال تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است. دیوید چاتائونف، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Red Barrels نیز اعلام کرد که آن‌ها کار رونمایی از بازی را انجام داده‌اند و اکنون زمان تمرکز روز تولید محتوا، ایجاد تنوع و موارد دیگر فرا رسیده است.

بازی Outlast 2 آخرین نسخه‌ی این مجموعه‌ی ترسناک به‌شمار می‌آید که در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار گرفت. این بازی به‌واسطه‌ی ترس و وحشت بی‌نظیر، گرافیک هنری و جلوه‌های بصری زیبا، صداگذاری‌های عالی که تاثیر زیادی در ترس بازی دارند، موسیقی عالی و داستان خوب در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ را دریافت کرد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید.  


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده