نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

نسخه فرعی Outlast در دست ساخت است

استودیوی Red Barrels، سازنده‌ی سری بازی ترسناک Outlast تایید کرد که بازی بعدی آن در دنیای Outlast جریان دارد و از انتشار این سری روی نینتندو سوییچ گفت.

در چندین سال گذشته، استودیوی بازی‌سازی Red Barrels توانسته فقط و فقط با نشان دادن دنیایی تاریک از بازی‌هایش از پشت لنز یک دوربین، هزاران گیمر را تا حد مرگ بترساند! این استودیو به‌تازگی تایید کرده که به‌زودی خبرهای جدیدی نیز از ساخته‌های آن منتشر خواهد شد.

اعضای این کمپانی در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود اخبار و اطلاعات مختلفی را در اختیار طرفداران قرار دادند. آن‌ها از برنامه‌های آینده‌ی استودیو خبر دادند و نخستین چیزی که به آن پرداختند موضوع بسته‌ی الحاقی بازی Outlast 2 بود. از آنجا که بسته‌ی الحاقی Whistleblower که برای نخستین شماره از این سری عرضه شده بود، با استقبال خوبی روبه‌رو شد، طرفداران درخواست‌های بسیاری را برای ساخت یک بسته‌ی الحاقی برای بازی دوم نیز مطرح کرده بودند. اما استودیو رد برلز اعلام کرد ایده‌ی ساخت بازی اول، عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی را نیز درون خود داشت و این جزئی از برنامه‌ی اصلی بود، اما چنین چیزی در مورد Outlast 2 صدق نمی‌کند. به همین خاطر این بازی قرار نیست هیچگونه بسته‌ی الحاقی یا DLC داشته باشد.

آن‌ها توضیح دادند که بازی Outlast 3 را در زمان مناسبش خواهند ساخت و پرسش‌های طرفداران نیز در موقع مناسب پاسخ داده می‌شوند. اما در حال حاضر این استودیو مشغول کار روی چیز دیگری است؛ چیزی که به گفته‌ی خودشان: «بسیاری از شما طرفداران آن را از ما خواسته بودید.»

آن‌ها به وضوح تایید کردند که پروژه‌ی جدید این تیم دنباله‌ای بر بازی‌های قبلی نیست، اما همچنان تجربه‌ای متفاوت است که قرار است درون جهان بازی‌های Outlast به وقوع بپیوندد. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در این باره در دسترس نیست و آن‌ها از به اشتراک‌گذاری جزئیات بیشتر خودداری کردند، اما تایید شد که اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود، به‌زودی طرفداران را در جریان جزئیات بیشتری قرار می‌دهند.

رد برلز به جز انتشار اطلاعاتی از مواردی که قرار است در آینده برای سری Outlast اتفاق بیفتد، نسخه‌ی نینتندو سوییچ این مجموعه را نیز تایید کرد و از انتشار هر دو بازی مجموعه برای این کنسول خبر داد. این دو بازی قرار است در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ به کنسول نینتندو راه پیدا کنند و ترس را به پلتفرم کنسول‌های دستی ببرند. آن‌ها همچنین به همراه این پست، تصویری را منتشر کردند که هر دو شماره‌ی بازی را در حال اجرا روی کنسول نینتندو سوییچ نشان می‌داد.

outlast


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده