// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

سرویس Google Play Points در دسترس کاربران آمریکا قرار گرفت

سرویس پاداش Google Play Points که در گذشته در اختیار کاربران کره و ژاپن قرار گرفته بود، هم‌اکنون به آمریکا آمده است.

Google Play Points نام سرویس پاداش گوگل (Google) است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد با خرید از فروشگاه پلی استور، پلی پوینت جمع کنند. کتاب، فیلم یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بازی اندروید شامل این خرید‌ها می‌شوند. همچنین امکان دارد با دانلود برنامه و بازی‌های مختلف هم امتیاز‌های بیشتری را جهت پاداش کسب کنید. شرکت گوگل به‌صورت هفتگی رویدادهایی را هم برگزار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد امتیازهای بیشتری را با خرید کتاب، فیلم و بازی‌ها کسب کنید. فهرست آیتم‌های مورد نظر هفتگی اعلام نشده است که به احتمال زیاد به‌خاطر چرخشی بودن آیتم‌ها است.

در گذشته این سرویس تنها در اختیار کاربران کره و ژاپن قرار گرفته بود. این درحالی است که باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، مشخص شده که Google Play Points در اختیار کاربران آمریکا هم قرار گرفته است. در ادامه مشخص شده که با کسب امتیاز، حق اشتراک شما به سطوح مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که کمترین سطح برنز و بیشترین سطح، پلاتینیوم نام دارد. هرچه سطح شما بالاتر برود، می‌توانید از پرک‌های مشخصی هم استفاده کنید که جوایز هفتگی را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

کاربران از امتیازهای کسب شده می‌توانند برای خرید آیتم‌های مشخص در داخل بازی مثل بازی‌های Candy Crush و Pokemon Go استفاده کنند. همچنین می‌توانید کدهای تخفیف و کردیت گوگل پلی را هم خریداری کنید. در ادامه مشخص شده است که به ازای خرج کردن هر یک دلار، یک امتیاز به‌دست می‌آورید. ازطرفی در هفته اول ابتدایی که در این سرویس ثبت نام می‌کنید، امتیازهای شما به ضریب سه محاسبه می‌شود. در انتها هنوز اعلام نشده که چه زمانی این سرویس در دسترس سایر کشورها قرار می‌گیرد. 


منبع Pocketgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده