نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Daymare: 1998 اوایل سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد

پس از عرضه بازی Daymare 1998 روی ویندوز، حال این بازی در تاریخ ۱ اسفند برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.

امسال برای طرفداران قدیمی سری Resident Evil، سال بسیار خوبی بود؛ نه تنها به‌خاطر انتشار بازسازی بازی بی‌نظیر Resident Evil 2، چرا که به‌نظر می‌رسد بازسازی بازی خاطره‌انگیز Resident Evil 3 هم به‌زودی رسماً معرفی می‌شود. اگر این بازی‌ها به‌نظر شما کافی نیستند، پس باید بازی Daymare 1998 را نیز به لیست بازی‌های خود اضافه کنید.

بازی Daymare 1998 در ابتدا به‌عنوان نسخه بازسازی Resident Evil 2، کار خود را آغاز کرد. اما با معرفی نسخه اصلی بازسازی Resident Evil 2، این بازی نیز ماهیت خود را تغییر داد و به یک بازی مستقل تبدیل شد. بازی Daymare 1998 در شهریور امسال برای ویندوز منتشر شد. استودیو اینویدر در TGG تأیید کرد که این بازی برای انتشار در اوایل سال آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، برنامه‌ریزی شده است.

بالاخره زمان آن رسید تا تاریخ انتشار بازی Daymare: 1998 را برای پلتفرم‌های کنسولی اعلام کنیم. این بازی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد. نسخه کنسولی این بازی در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۸ برای اولین بار در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

اگر از طرفداران پروپاقرص سری بازی‌های ترسناک و سبک بقای رزیدنت اویل هستید، بازی Daymare 1998 می‌تواند قبل از عرضه بازسازی بازی Resident Evil 3، جای خالی آن را پر و شما را سرگرم کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده