// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷

گروه‌بندی و زمان برگزاری مسابقات DreamHack Delhi Invitational 2019 بازی CS:GO مشخص شد

مجموعه DreamHack گروه‌بندی و زمان برگزاری مسابقات DreamHack Delhi Invitational 2019 بازی کانتر استرایک را که به میزبانی هندی‌ها برگزار خواهد شد منتشر کرد.

مرحله اصلی مسابقات DreamHack Delhi Invitational 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است از روز جمعه، پانزدهم آذر شروع شود و به مدت سه روز به طول انجامد. این رویداد توسط مجموعه DreamHack و به میزبانی شهر دهلی برگزار می‌شود که مجموع جوایز آن ۵۵ هزار دلار است. فعالان ورزش الکترونیک در کشور هند چند سالی است که با هدف میزبانی و معرفی بازیکنان هندی به جامعه حرفه‌ای گیمینگ جهان به دنبال برگزاری مسابقات مهم جهانی هستند تا پتانسیل منطقه خود را به نمایش درآورند.

مرحله اصلی مسابقات از دو مرحله گروهی و حذفی تشکیل شده است که تیم‌ها در مرحله اول در دو گروه شش تیمه قرار می‌گیرند. بازی‌های مرحله گروهی به صورت best-of-two پیگیری می‌شوند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. چهار تیم شانس صعود به مرحله حذفی و بازی کردن در مرحله نیمه‌نهایی را دارند که به صورت best-of-three و تک حذفی برگزار خواهد شد. در پایان قهرمان مسابقات در یک بازی best-of-three که در روز یک‌شنبه، ۱۷ آذر برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

گروه‌بندی مسابقات DreamHack Delhi

گروه Bگروه A
HellRaiserspro100
Lucid DreamOrgless5ive
YaLLa EsportsGoliath Gaming

از مهم‌ترین تیم‌های حاضر در این رویداد می‌توان به دو تیم HellRaisers و pro100 اشاره کرد که به صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات دعوت شده‌اند و به عنوان نمایندگان منطقه CIS در این رویداد حضور دارند. دو سهمیه مستقیم دیگر مسابقات به تیم‌های Goliath Gaming و YaLLa Esports تعلق گرفته است که به عنوان نماینده مناطق آفریقای جنوبی و خاورمیانه راهی مرحله اصلی مسابقات شده‌اند. در نهایت تیم‌های Orgless5ive و Lucid Dream با شرکت در بخش مقدماتی مسابقات، جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرده‌اند که هر دو تیم به عنوان نمایندگان هند معرفی شده‌اند.

طبق زمان‌بندی اعلام شده تیم‌های گروه A در روز جمعه به مصاف هم خواهند رفت و در روز شنبه تیم‌های گروه B با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال نیز در روز یک‌شنبه ۱۷ آذر پیگیری می‌شود. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های این رویداد می‌توانند از کانال DreamHackCS در توییچ استفاده کنند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده