نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

طراح بایوشاک مرحله نمادین E1M1 بازی Doom را در No Man’s Sky بازسازی کرد

کاربران کامپیوتر اکنون می‌توانند از طریق یک مختصات کیهانی مشخص به تجربه‌ی بازسازی مرحله‌ی E1M1 بازی Doom در No Man’s Sky بپردازند.

جی‌پی لبرتون (JP LeBreton)، طراح مجموعه بازی‌های Bioshock، یک بازسازی از مرحله‌ی نمادین E1M1 نسخه‌ی اول Doom را در بازی No Man’s Sky خلق کرده است. این طراح از دارایی‌های دیجیتالی آخرین به‌روزرسانی No Man’s Sky یعنی Synthesis استفاده کرد و نتیجه‌ی نهایی واقعاً عالی از آب در آمد. باتوجه‌به دارایی‌های دیجیتالی متفاوت دو بازی یادشده، این یک بازسازی جزء‌به‌جزء دقیق به‌حساب نمی‌آید. برای مثال، بازی No Man’s Sky دارای بشکه‌های انفجاری نیست. همین‌طور برخی تفاوت‌های هنری و محیطی بین آن‌ها وجود دارد.

به‌هرشکل، لبرتون موفق به بازگردادن طرح دقیق نقشه‌ی نمادین بازی Doom شده است؛ بنابراین این بازسازی را می‌توان خلق دوباره‌ی مرحله‌ی E1M1 در بازی No Man’s Sky با دارایی‌های دیجیتالی کاملاً متفاوت دانست. متاسفانه این ریمیک شامل هیچ ایمپ (Imp) یا تفنگ‌دار/زامبی‌هایی (Marines/Zombies) برای شلیک نیست، اما درهای تعاملی و تعدادی سوپرایز دیگر در آن دیده می‌شود.

نکته‌ی جالب ماجرا اینجا است که شما می‌توانید از سیاره‌ای که بازسازی مرحله‌ی E1M1 بازی Doom در آن قرار دارد، بازدید کنید و خودتان در کامپیوتر به تجربه‌ی آن بپردازید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به مختصات کهکشانی 0DDC:0085:0469:0017 بروید. شما می‌توانید تریلر بازسازی مرحله‌ی نمادین E1M1 در No Man’s Sky را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DSOG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده