// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵

به‌روزرسانی جدید بازی No Man's Sky با نام Synthesis منتشر شد

به‌روزرسانی جدید بازی No Man's Sky که Synthesis نام دارد، محتوای متنوعی را که بازیکنان خواستار آن‌ها بودند به بازی اضافه می‌کئد. 

با وجود شروع نه چندان موفق بازی No Man's Sky در سال ۲۰۱۶، تیم Hello Games تلاش‌های زیادی را در جهت بهبود این بازی انجام داده و می‌توان گفت که در این امر هم موفق بوده است. از به روزرسانی Foundation تا به روزرسانی Beyond که امسال منتشر شد، سازندگان No Man's Sky به تدریج آن را تبدیل به یک تجربه‌ی هیجان‌انگیزتر کرده‌اند. آپدیت بعدی No Man's Sky نیز Synthesis نام دارد که تمرکز آن، اضافه کردن ویژگی‌هایی بوده که از طرف بازیکنان درخواست شده است. 

هلو گیمز در صفحه‌ی توییتر خود، این ویژگی‌ها را به این شکل برشمرده است:

  •  استفاده‌ی دوباره از قطعات سفینه‌ها
  • اگزوکرفت (Exocraft) اول شخص
  • سلاح‌های چندگانه
  • ارتقای سفینه
  • بهبودهای واقعیت مجازی (VR)
  • ساخت و ساز پایگاه سه‌گانه
  • پالایش‌گر کوله پشتی (Backpack Refiner)
  • و حدود ۳۰۰ تغییر دیگر

همان‌طور که مشخص است، تغییرات گسترده‌ای در بازی اعمال خواهند شد که اصلی‌ترین آن‌ها، تغییرات ایجاد شده در سفینه‌های فضایی است. با این آپدیت، شما می‌توانید تغییرات زیادی را در سفینه‌ی مورد علاقه‌ی خود ایجاد کنید و حتی آن را ارتقا بدهید. اگر هم دیگر به سفینه‌ی خود نیازی ندارید، می‌توانید آن را جداسازی و از قطعات و فناوری‌های به دست آمده در جای دیگری استفاده کنید. 

No Man

دیگر تغییر ایجاد شده، نحوه‌ی تعامل شما با سطح زمین است؛ شما می‌توانید زمین‌هایی را که تغییر داده‌اید، به حالت اول خود بازگردانید یا آن را صاف کنید. ویژگی‌های بصری اضافه شده نیز به شما اجازه می‌دهد که تغییراتی را که در زمین اعمال می‌کنید به شکلی آسان‌تر دنبال کنید. پس از آن‌که سطح زمین را در پایگاه خود به شکل مورد نظر درآوردید، می‌توانید از آن در برابر تغییر محافظت کنید. 

می‌توان گفت که تمرکز اصلی این به‌روزرسانی، بهبود کیفیت تجربه‌ی بازیکنان (Quality of Life) است. اگر از طرفداران No Man's Sky هستید، می‌توانید یادداشت‌های کامل این به‌روزرسانی را در اینجا ببینید. بازی No Man's Sky در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد و در سال ۲۰۱۸ هم به کنسول ایکس باکس وان آمد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده