نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

شخصی Halo 3 را با کنترلر بازی گیتار هیرو روی آخرین درجه‌ سختی به پایان رسانده است

یوتوبری با سختی فراوان توانست بازی Halo 3 را با گیتاری پلاستیکی روی درجه‌ی سختی Legendry به پایان برساند.

طبق آخرین اخبار بازی، شخصی پس از یک ماه تلاش بی‌وقفه و ۲۵۲ بار شکست، توانست بازی Halo 3 را روی درجه‌ی سختی Legendry و با کنترلر مخصوص بازی گیتار هیرو به پایان برساند. این یوتوبر که Super Loouis 64 نام دارد نظر می‌آید که کار غیر ممکنی انجام داده باشد؛ چرا که اتمام یک بازی اول شخص شوتر با گیتاری پلاستیکی کاری بسیار مشکل است. 

این یوتوبر ماجرای تمام کردن بازی Halo 3 با گیتار را در قالب ویدیویی ۲۲ دقیقه‌ای منتشر کرده است و سختی این کار را به همراه بارها و بارها شکست‌ خوردن، قبل از رسیدن به هدف جالب خود، در این ویدیو نشان داده است. شما می‌توانید در انتهای مطلب ویدیوی مورد نظر را تماشا کنید.  

او برای رسیدن به هدف خود از یک نرم‌افزار استفاده کرد تا دکمه‌های کنترلر گیتار هیرو را با کنترلر کنسول ایکس‌ باکس 360 تطبیق دهد. نتیجه آن شد که با دکمه‌ی سبز رنگ می‌توانست به چپ و با دکمه‌ی قرمز رنگ به سمت راست برود. همچنین دکمه‌ی زرد برای پرش و با دکمه‌ی آبی به شلیک کردن می‌پرداخت. حال با نگه داشتن دکمه‌ی نارنجی، هر کدام از دکمه‌ها کاربرد دیگری پیدا می‌کنند. به‌عنوان مثال با نگه داشتن دکمه‌ی نارنجی رنگ، دکمه‌هایی که تا پیش از این برای جلو و عقب رفتن مستر چیف به کار می‌رفتند، اکنون برای نشانه گیری او استفاده می‌شوند. در تصویر زیر کاربرد تمامی دکمه‌ها به خوبی نشان داده شده است. 

guitar hero Controller for Halo 3

این یوتوبر از سختی رسیدن به این هدف خود در ردیت اینگونه توضیح می‌دهد: 

سخت‌ترین بخش رسیدن به این هدف آن بود که باید یک بازی اول شخص شوتر را با گیتاری که هیچ جوی استیکی ندارد به پایان می‌رساندم.

او در ادامه گفت که دکمه‌های کنترلر نشانه گرفتن و شلیک کردن به صورت همزمان را برای او تقریبا غیر ممکن کرده بود که خب این موضوع در بازی های اول شخص شوتر مشکل بزرگی محسوب می‌شود. 

او در مورد منبع الهام خود برای این کار گفت: 

به صورت کلی این کار بسیار چالش برانگیز بود چرا که من بیش از ۱۰ سال بود که بازی Halo 3 را بازی نکرده بودم. من در توییتر، توییت یک شخصی را در مشاهده کردم که هم اتاقی خود را برای بازی کردن بازی Halo 3 روی درجه‌ی سختی Legendry و با کنترلر گیتار هیرو، به سخره گرفته بود. من می‌خواستم ببینم که آیا این ممکن است یا خیر که در نهایت متوجه شدم این کار کاملا شدنی است؛ اگر با تکه پاره شدن دست‌های خود مشکلی نداشته باشید. 

مشاهده‌ی این که هر کسی می‌تواند به اهداف خود هر قدر هم که می‌خواهد پوچ یا غیر ممکن باشد، برسد نکته‌ی قابل توجهی است. در کل یوتوبرها برای جلب نظر مخاطبین خود دست به کارهای فوق‌العاده‌ای می‌زنند که نمونه‌ی ذکر شده در این خبر تنها یکی از این تلاش‌ها را نشان می‌دهد. با کمی گشت و گذار در یوتوب می‌توانید نمونه‌های زیادی را مشاهده کنید. 

در پیایان شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از Super Louis 64 را مشاهده کنید و نظرات خود در مورد تلاش این یوتوبر برای به اتمام رساندن بازی Halo 3 با کنترلر بازی گیتار هیرو را با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده