نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ترکیب تازه تیم Winstrike رشته Dota 2 معرفی شد

تیم Winstrike ترکیب تازه‌ی خود را پیش از آغاز مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 معرفی کرد.

تیم Winstrike رشته‌ی Dota 2 همواره رقیب خطرناکی برای سایر تیم‌ها بوده است، اما پس از تغییراتی که اخیراً در ترکیب آن‌ها به‌وجود آمد، این غول منطقه‌ی CIS حتی به تهدید بزرگ‌تری تبدیل شد. در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که آرسنی “ArsZeeqq” اوسوف نهایتاً تیم جدید خودش را تشکیل داده است. درهمین‌راستا Winstrike Team با انتشار یک توییت تازه گفت:

برگ جدیدی از حیات Winstrike Team ورق خورده است. این چه معنایی دارد؟ این به معنای لوگو، سبک، ترکیب Dota 2 و شریک تازه‌ است. ما به سوی پیروزی پرواز می‌کنیم!

آرسنی اوسوف برای مدت ۲ سال در خدمت تیم Virtus.Pro بود. به‌هرحال، پس از اینکه تیم ویرتوس.پرو نتیجه‌ی مطلوبی در مسابقات The international 9 نگرفت، او و دو بازیکن دیگر تیم تصمیم به ترک سازمان گرفتند. حال این مربی برجسته با تیم جدید خود یعنی Winstrike آماده‌ی شرکت در رقابت‌ها است. این تیم بازیکنان بسیار مشهوری از منطقه‌ی CIS و البته ماکسیم “mellojul” پرِو، یک بازیکن خط میانیِ جوان و بااستعداد را در ترکیب دارد. ایلیا “ALOHADANCE” کورابکن، یکی از بحث‌برانگیزترین بازیکنان منطقه‌ی CIS نیز در فهرست بازیکنان این تیم وجود دارد. نام این بازیکن اخیراً به‌خاطر «امتناع از تمرین با تیم HellRaisers» بر سر زبان‌ها افتاد و بحث‌های زیادی را به وجود آورد.  

بدون شک ولادیمیر “RodjER” نیکوگازین برجسته‌ترین بازیکن این ترکیب به‌شمار می‌آید. این بازیکنِ سابق ویرتوس.پرو، نقش ساپورت را در ترکیب تازه‌ی Winstrike ایفا می‌کند. امیدواریم که این تیم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد؛ زیرا منطقه‌ی CIS درحال‌حاضر وضع خوبی ندارد. درواقع شاید بتوان این منطقه را به‌ویژه باتوجه‌به عملکردش در آخرین تورنمنت دارای امتیاز Dota Pro Circuit این فصل، ضعیف‌ترین منطقه‌ی رقابت‌ها دانست. درحال‌حاضر نیکیتا “Daxak” کوزمین، ماکسیم “mellojul” پرِو، واسیلی “AfterLife” شیشکین، ایلیا “ALOHADANCE” کورابکن و ولادیمیر “RodjER” نیکوگازین بازیکنان Winstrike Team را تشکیل می‌دهند.

مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل، نخستین چالش پیش‌روی ترکیب تازه‌ی تیم Winstrike به‌حساب می‌آید. بااین‌وجود، راه‌یابی به رویداد میجور آتی کار راحتی نخواهد بود و حتی تیم قدرتمندی چون PSG.LGD نیز نتوانست از این کار سربلندی بیرون بیاید و در مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی شاهد خروج آن‌ها از گردونه‌ی رقابت‌ها بودیم. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل در بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 را مشخص می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده