نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

کپکام دو بازی جدید در Jump Festa 2020 معرفی می‌کند

شرکت کپکام در جریان Jump Festa 2020 به نمایش چهار بازی می‌پردازد که تا امروز تنها دو عدد از آن‌ها معرفی شده‌اند.

شرکت کپکام (Capcom) که در سال جاری با ارائه‌ی بازی‌هایی چون بازسازی دومین رزیدنت ایول (Resident Evil 2) و Devil May Cry 5 روزهای خوبی را پشت‌سر گذاشته است، برای Jump Festa 2020 هم برنامه‌های زیادی دارد و قرار است چهار بازی در این رویداد نمایش دهد که تا امروز تنها دو مورد از آن‌ها معرفی شده‌اند.

جامپ فستا رویدادی است که اواخر هر سال در ژاپن برگزار می‌شود و درکنار تمرکز اصلی آن که روی مواردی چون مانگاها و انیمه‌ها است، بازی‌های ویدیویی هم سهم خاص خود را در این رویداد دارند. امسال هم قرار است در روزهای ۲۱ و ۲۲ دسامبر (۳۰ آذر و اول دی) شاهد برگزاری جامپ فستا باشیم و کپکام هم برنامه‌هایی برای این رویداد خواهد داشت و قرار است چهار عدد از بازی‌های خود را در آن‌جا نمایش دهد. یکی از این بازی‌ها Mega Man Zero/ZX Legacy Collection خواهد بود؛ مجموعه‌ای از نسخه‌های مختلف مگامن که در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰ (اول بهمن) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. بازی دیگر هم جدیدترین نسخه‌ی مانستر هانتر است، Monster Hunter World: Iceborne که حدود سه ماه قبل به‌عنوان بسته‌ی الحاقی مانستر هانتر: ورلد برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۹ دی) هم شاهد انتشار آن برای کامپیوتر خواهیم بود.

دراین‌میان طبق اطلاعات منتشرشده در هفته‌نامه شونن جامپ، دو بازی دیگر هم توسط کپکام در جامپ فستا به نمایش درمی‌آیند که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است و به‌نظر می‌رسد بازی‌های جدیدی خواهند بود؛ آثاری که در این رویداد قابل بازی خواهند بود و مردم می‌توانند با حضور در جامپ فستا 2020 به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.

هرچند به‌تازگی شایعاتی در مورد انتشار بازسازی Resident Evil 3: Nemesis در سال آینده منتشر شده است ولی شاید بهتر باشد خیلی هم منتظر معرفی بازی‌های بزرگ و چشم‌گیری توسط کپکام در جامپ فستا نباشیم، چرا که این شرکت احتمالاً سورپرایزهای بزرگ خود را برای رویدادهای دیگری نگه خواهد داشت و ممکن است در اینجا به معرفی آثار خاصی مطابق با سلیقه‌ی گیمرهای ژاپنی بپردازد یا حتی به‌سراغ رونمایی از بازی‌های قدیمی خود برای کنسول‌های فعلی برود، مثل Devil May Cry 3: Special Edition که چند روز قبل برای سوییچ معرفی شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده