نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

بازسازی Resident Evil 3: Nemesis احتمالا سال آینده منتشر می‌شود

طبق شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده است، احتمالا کپکام در حال ساخت بازسازی Resident Evil 3: Nemesis است که سال آینده منتشر خواهد شد.

پس از انتشار و موفقیت‌های بازسازی Resident Evil 2، شایعه‌های زیادی به گوش می‌رسند مبنی بر اینکه کپکام قصد دارد تا یکی دیگر از نسخه‌های قدیمی و شدیدا محبوب این سری یعنی Resident Evil 3: Nemesis را هم بازسازی کند. در جدید‌ترین اخبار بازی، Spawn Wave که در گذشته هم شایعه‌های مختلفی را منتشر کرده و در نهایت بسیاری از این موارد به واقعیت تبدیل شده‌اند، اعلام کرده که ساخت بازسازی رزیدنت ایول 3 در کپکام آغاز شده و این بازی قرار است سال آینده منتشر شود. Spawn Wave همان شخصی است که قبلا پیش از معرفی رسمی اطلاعاتی از بازی Elden Ring هم به‌اشتراک گذاشته بود و البته باید به این نکته هم توجه داشت که VGC هم اعلام کرده که از چند منبع معتبر خودش، شنیده که کپکام در حال ساخت این بازسازی است. 

به‌نظر می‌رسد که بازسازی رزیدنت ایول 3 برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و البته پی‌سی منتشر خواهد شد و با توجه به اینکه منابع از انتشار آن در سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهند، اصلا بعید نیست که در جریان رویداد The Game Awards 2019 که ماه آینده برگزار خواهد شد شاهد رونمایی از این بازی باشیم. همچنین در صورت تایید شدن بازی با توجه به اینکه سال آینده کنسول‌های جدید مایکروسافت و سونی هم از راه می‌رسند، شاید بازی برای آن‌ها هم پورت شود.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده