// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه سوییچ The Elder Scrolls: Blades فاقد حالت آفلاین خواهد بود

نسخه نینتندو سوییچ بازی The Elder Scrolls: Blades فعلا فاقد حالت آفلاین خواهد بود که البته احتمال دارد بعدا به آن اضافه شود.

بازی The Elder Scrolls: Blades به‌عنوان نسخه‌‌ای کوچک قصد دارد دنیای بزرگ مجموعه The Elder Scrolls را برای طرفداران آن روی دستگاه‌های موبایل بیاورد و در این امر موفق نیز بوده است. این بازی از بدو انتشار توانست بازیکنان زیادی را روی دستگاه‌های موبایل به سمت خود جذب کند و البته خالی از نقد و ایراد نیز نبود. شرکت بتسدا پیش‌تر اعلام کرد که قرار است در پایان سال جاری میلادی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی نیز عرضه شود. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که این نسخه هنگام انتشار فاقد حالت آفلاین خواهد بود. اگر شما هم جزو کسانی بودید که منتظر بودید حالت آفلاین بازی را روی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کنید، قطعا کمی ناامید خواهید شد.

شرکت Bethesda گفته است که اضافه شدن این حالت به نسخه سوییچ بازی می‌تواند گزینه‌ای باشد که آن‌ها در آینده به آن می‌پردازند. بخش‌هایی از صحبت‌های کریگ لیفرتی، سرپرست پروژه‌ی بازی، هنگامی که از وی سوال شد آیا برای تجربه بازی، مانند نسخه‌های موبایل باید دائما به اینترنت متصل باشیم، در زیر قابل مطالعه است:

بله درست است. اما از تقاضای بسیار بالای بازیکنان جهت ساخت یک حالت آفلاین هم کاملا مطلع هستیم و این کار یکی از مواردی است که به جدیت به‌دنبال تحقق آن هستیم و باید به‌خوبی روی آن برنامه‌ریزی کنیم تا به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شود. در حال حاضر ما روی مساله‌ی جلوگیری از تقلب در بازی تمرکز کرده‌ایم و برای این کار به حالتی نیاز داریم که دائما بازیکنان متصل به اینترنت باشند. اما حالت آفلاین مساله‌ای است که در صورت پیدا کردن راه‌های مناسب، در آینده روی آن تمرکز خواهیم کرد.

باید امیدوار بود که بتسدا در نهایت حالت آفلاین را برای نسخه‌ی سوییچ بازی عرضه کند؛ چراکه در حال حاضر اگر کسی قصد تجربه بازی را داشته باشد و فاقد هرگونه اتصال اینترنتی باشد، قادر نخواهد بود وارد The Elder Scrolls: Blades شود و این به نوعی یک شکست برای بتسدا تلقی می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده