// پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

احتمال عرضه Age of Empires 4 برای کنسول ‌های بازی وجود دارد

شانون لوفتیس از استودیو World’s Edge، سازنده Age of Empires IV، اعلام کرده که اولویت اول آن‌ها ساخت یک بازی خارق‌العاده برای کامپیوتر است.

Age of Empires IV را می‌توان مورد انتظارترین بازی برای علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی دانست که در جریان X019 یک تریلر گیم‌پلی از آن به‌نمایش درآمد. همچنین مدتی بعد استودیو World's Edge، سازنده Age of Empires IV، اعلام کرد که بازی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و این ساختار برای بازی‌های استراتژی جوابگو نیست.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شانون لوفتیس از استودیو World's Edge مصاحبه‌ تازه‌ای را با Stevivor انجام داده است و در جریان آن در مورد پلتفرم‌های بازی اطلاعاتی منتشر شده است. بازی‌های استراتژی، آثاری هستند که به‌واسطه ماوس و کیبورد می‌توان از پتانسیل اصلی آن‌ها روی کامپیوتر استفاده کرد. البته در گذشته بازی‌هایی نظیر Halo Wars 2 هم در سبک استراتژی برای کنسول‌های بازی عرضه شده‌اند. شانون لوفتیس در طول گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده که اولویت اول و اصلی آن‌ها، ساخت بازی خارق‌العاده‌ای برای پی سی است.

این خبر خوبی برای کاربران PC است، زیرا می‌توانند منتظر یک بازی باکیفیت باشند. بااین‌حال این گفته بدین معنا نیست که Age of Empires 4 برای کنسول‌های بازی هم عرضه نمی‌شود. او در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که پس از اتمام ساخت یک بازی بسیار خوب برای کامپیوتر، سایر راه‌ها برای به‌تصویر کشیدن بازی Age of Empires IV را بررسی می‌کنند. به‌عبارتی پس از عرضه بازی برای پی سی، تیم سازنده بررسی خواهد کرد که آیا محصول آن‌ها می‌تواند روی سایر پلتفرم‌ها هم موفق شود یا خیر.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار خاصی برای بازی Age of Empires 4 درنظر گرفته نشده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده