// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

بازی Path of Exile 2 در رویداد Exilecon معرفی شد

در جریان رویداد Exilecon، استودیو Grinding Gear Games بازی Path of Exile 2 را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

Path of Exile را می‌توان یک بازی نقش آفرینی لوت محور جذاب دانست که در نبود نسخه جدید Diablo، به‌خوبی توانسته است مخاطبان این سبک را سرگرم کند. در مهر ماه بود که استودیو گریندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، سازنده Path of Exile، اعلام کرد که در رویداد Exilecon، بسته الحاقی جدید و بزرگ این بازی معرفی می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده درکنار معرفی بسته الحاقی متامورف، نسخه دوم بازی را هم معرفی کرد. Path of Exile 2 در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و در جریان تریلر معرفی بازی، شاهد بخشی از گیم‌پلی و جزئیات داستانی آن هستیم. گریندیگ گیر گیمز اعلام کرده که در نسخه دوم شاهد داستان و کاراکترهای کاملا جدیدی خواهیم بود. همچنین یک دمو هم برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است که در Exilecon قادر به تجربه‌ی آن هستند. 

از نظر گرافیکی و طراحی انیمیشن‌های کاراکترها و جانوران، Path of Exile 2 پیشرفت به‌سزایی نسبت‌به نسخه پیشین داشته است و از نظر گیم‌پلی و مکانیسم‌های مبارزه‌ای هم می‌توان آن را در حد و اندازه یک دنباله دانست. سیستم مبارزه‌ای نسخه اول بدین شکل بود که سلاح شما باید Slotهای مشابهی با مهارت‌ها و جادوهای شما می‌داشت و اگر خلاف این مورد عمل می‌کردید، گیم‌پلی و مبارزات شما محدود می‌شد و نمی‌توانستید از بهترین حالت مبارزه‌ای استفاده کنید.

این در حالی است که تیم سازنده محدودیت‌های ذکر شده را در نسخه دوم عوض کرده و از سیستم متفاوتی استفاده کرده است. حال مهارت‌ها و جادوها اسلات‌های مخصوص‌به خود را دارند و سلاح‌های بازی هم اسلات‌های مخصوص‌به خود را دارد. کاربران تازه‌وارد، با پیشروی در بازی می‌توانند مدام مهارت‌ها و سلاح‌های خود را تغییر دهند و باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود، آن‌ها را بچینند. این در حالی است که کاربران قدیمی با مهارت‌های Passive، قابل فعال‌سازی و موارد دیگر روبه‌رو می‌شوند که باید آن‌ها را مدیریت کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Path of Exile را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده