// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

بسته الحاقی بعدی Path of Exile ماه آینده معرفی می‌شود

استودیو Grinding Gear Games اعلام کرده است که در جریان رویداد ExileCon که ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود، بسته الحاقی بعدی Path of Exile را معرفی می‌کند.

Path of Exile یک بازی رایگان و نقش آفرینی است که توانسته در نبود Diablo، تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، با ارائه محتویات مختلف سعی دارد این تجربه را تازه و نو نگه دارد. آخرین بسته الحاقی Path of Exile، بلایت نام داشت که تقریبا یک ماه پیش عرضه شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، گرایندینگ گیر گیمز اعلام کرده است که در ماه آینده بسته الحاقی جدید Path of Exile را معرفی می‌کند.

درواقع در تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۶ نوامبر) رویداد ExileCon برگزار می‌شود و استودیو گرایندینگ گیر گیمز قصد دارد در این رویداد بسته الحاقی جدید Path of Exile را به‌نمایش بگذارد. در ادامه گفته شده است که بسته‌ الحاقی مورد نظر بسیار وسیع‌تر از سایر محتویاتی است که در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار داده شده است. باتوجه‌به محتویاتی که در سال جاری عرضه شده است، هیجان‌انگیز است که ببینیم تیم سازنده چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است.

همچنین ریسک و خطر کردن شما در انجام چالش‌ها و مراحل مختلف پاداش‌های مخصوص‌به خود را دارد که ارزش این کار را بالا می‌برد و ازطرفی محتویات داستانی و پایان‌بندی هم جذاب‌تر از گذشته هستند. در انتها مشخص شده است که این بسته الحاقی که به آپدیت 3.9.0 معروف است، در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) برای کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین یک هفته بعد هم کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند آن را تجربه کنند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده