نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ماد جدید Red Dead Redemption 2 امکان پرواز در قالب عقاب را فراهم می‌کند

کاربران نسخه‌ی کامپیوتر Red Dead Redemption 2 از حالا می‌توانند به‌لطف ماد تازه‌ی بازی به‌عنوان یک عقاب در غرب وحشی سیاحت کنند.

درحالی‌که مادهای بسیاری برای بازی Red Dead Redemption 2 در حال ساخت است، یکی از مادهای تازه این اثر به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک عقاب بر فراز بخش‌های خیالی میانه‌ی غربی و جنوبی ایالات متحده پرواز کنند. وب‌سایت Nexus Mods دارای «فایل‌های مورد نیاز» برای تعویض مدل کاراکتر آرتور مورگان با موارد مختلفی نظیر پلنگ و عقاب است. کاربران تنها باید این فایل‌ها را دانلود و آن‌ها را در مسیر Rockstar Games > Red Dead Redemption 2 > Profiles ذخیره کنند. اینجا جایی است که فایل‌های ذخیره‌ی بازی در آن قرار دارد و از طریق ورود به صفحه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 در لانچر راک استار گیمز و کلیک روی View Save Files نیز می‌توان به این مکان رسید.

شایان ذکر است که این کار فایل‌های ذخیره‌ی شما را ویرایش می‌کند؛ بنابراین پیش از نصب ماد، از فایل‌های ذخیره‌ی خود پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید به آن‌ها رجوع کنید. دراین‌میان، وب‌سایت یوروگیمر «ویدیویی از این ماد» به اشتراک گذاشته است که دنیای Red Dead Redemption 2 را از دید یک عقاب نشان می‌دهد و از این نظر شباهت زیادی به ویژگی Eagle-Vision از بازی‌های Assassin's Creed دارد.

از طریق پوشه‌ی فایل‌های ذخیره، بازیکنان قادر به یافتن و تعویض فایل‌های مدل آرتور با هر نوع حیوان یا انسانی که در دسترس است، خواهند بود. برای این کار تنها کافی است که بازی را مجدداً راه‌اندازی کنید و پس از آن مدل آرتور جایگزین مدل دلخواه می‌شود. آپلودکننده‌ی این ماد یعنی TanyaeNorth صراحتاً اعلام کرده است که هنوز کار این ماد تمام نشده و چندین مدل دیگر در حال ساخت است.

Red Dead Redemption 2

پس از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۱۴ آبان برای کامپیوتر، گزارش‌هایی از ایرادات فنی بازی منتشر شد و عرضه‌ی آن را با مشکل روبه‌رو کرد. بر اساس اعلام کاربران ردیت، هنگام ورود به بازی، در بیشتر مواقع پیغام خطای Red Dead Redemption 2 Exited Unexpectedly به‌نمایش در می‌آید و بازی کرش می‌کند. بااین‌حال راک‌استار گیمز نیز بی‌کار ننشسته و اخیراً دو به‌روزرسانی‌ تازه برای رفع مشکلات بازی در اختیار بازیکنان قرار داده است.

بازی Red Dead Redemption 2 درحال‌حاضر برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های درگیرکننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب مواردی مثل شکار و البته گرافیک و موسیقی عالی در بررسی زومجی نمره‌ی ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

شما می‌توانید سایر مطالب مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و در صورت تمایل، نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده