نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

ایرادات فنی نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 عرضه آن را با مشکل روبه‌رو کرد

ایرادهای فنی موجود در نسخه‌ی پی سی بازی Red Dead Redemption 2 برای خریداران بازی دردسرساز شده است. راک‌استار درحال حاضر مشغول حل کردن مشکلات ذکر شده است.

حدودا یک ماه پیش و پس از انتشار شایعه‌ها و اشاره‌های متعدد، بالاخره بازی Red Dead Redemption 2 برای پی سی تایید شد و راک‌استار یک نسل پس از عرضه‌ی قسمت اول این سری، به‌انتشار دومین قسمت از آن برای کامپیوتر رضایت داد. بازی درحال حاضر از طریق فروشگاه راک‌استار و اپیک‌گیمز در دسترس پی‌سی‌بازها قرار گرفته اما همه‌چیز آنطور که باید، پیش نرفته است و به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پی سی این بازی برای تعداد زیادی از گیمرها دردسرساز شده است!

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، خریداران نسخه‌ی پی سی بازی Red Dead Redemption 2 مواجه شدن با مشکلاتی را گزارش کرده‌اند که گویا بیشتر به بهینه‌سازی بازی مربوط می‌شود. مواردی همچون افت فریم، فریز شدن‌های گاه‌ و بی‌گاه تصاویر بازی (درحالی که صدای محیط همچنان درحال پخش شدن است) و موارد بیشتر این‌چنینی را می‌توانید در صفحه‌ی مخصوص بازی در فروم ردیت پیدا کنید. البته این مورد را هم باید گفت که انویدیا یک آپدیت جدید را برای کارت‌های گرافیک خود منتشر کرده و اشخاصی که از کارت‌‌های گرافیک این کمپانی استفاده می‌کنند، با دریافت و نصب این آپدیت جدید می‌توانند تجربه‌ای بهینه‌تر را از بازی کسب کنند. جدا از بخش فنی، لانچرهای اپیک‌گیمز و راک‌استار گیمز هم به‌نظر برای برخی از بازیکنان مشکل‌ساز شده‌اند و با ارورهای مختلف، به‌بازیکنان اجازه نمی‌دهند که وارد بازی شوند. کرش کردن در هنگام ورود به‌بازی و ظاهر شدن لودینگ‌های بی‌پایان از دیگر مواردی است که کاربران آن‌ها را ذکر کرده‌اند. باید منتظر واکنش راک‌استار و عرضه‌ی آپدیت‌های مختلف برای نسخه‌ی پی سی بازی بمانیم.

ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی راک‌استارگیمز رد دد ردمپشن ۲ را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. این بازی یک ماه دیگر به‌محصولات فروشگاه استیم اضافه می‌شود.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده