// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

قسمت چهارم Life is Strange 2 منتشر شد

قسمت چهارم بازی Life is Strange 2 با انتشار یک تریلر در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت.

قسمت سوم بازی Life is Strange 2 را می‌توان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این نسخه دانست و حال، شان تنها‌تر از همیشه به‌دنبال برادر خود می‌گردد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، امروز اپیزود چهارم لایف ایز استرنج 2 با انتشار یک تریلر از سوی دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment)، سازنده Life is Strange 2، در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است. درواقع تریلر منتشر شده، ویدیویی است که چندی پیش و در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ منتشر شده بود.

در جریان فصل چهارم، شخصیت‌پردازی جدیدی از شان دیاز را مشاهده خواهیم کرد. وی در تلاش است تا برادر گمشده خود را پیدا کند و برای رسیدن به هدف خود حاضر است دست‌به هر کاری بزند. همچنین زندان رفتن، موردی است که او را تهدید می‌کند. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد شان با انتخاب‌های مختلف و حساسی در طول بازی روبه‌رو خواهد که می‌توانند سرنوشت او را تغییر دهند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Life is Strange 2 را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیا از تجربه‌ی نسخه دوم و سه اپیزود گذشته لذت برده‌اید؟ همچنین کاربران سرویس Xbox Game Pass می‌توانند سه نسخه ابتدایی را به صورت رایگان تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده