// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال معرفی Diablo 4 و نسخه ریمستر Diablo 2 در ماه آینده

سایت مترو به‌تازگی اعلام کرده که در نمایشگاه بلیزکان ماه آینده، شاهد معرفی Diablo 4 و نسخه ریمستر شده Diablo 2 خواهیم بود. 

سال گذشته بود که شایعاتی حول معرفی بازی Diablo 4 در نمایشگاه بلیزکان 2018 به‌گوش می‌رسید و شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) به‌جای معرفی این نسخه یک بازی موبایل به نام Diablo: Immortal را معرفی کرد. همچنین چند ماه بعد این شرکت تایید کرد که در حال کار روی دیابلو 4 است، اما هنوز آماده معرفی این بازی نیستند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد در ماه آینده شاهد رونمایی از Diablo 4 خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت مترو که در گذشته سابقه فاش کردن اخبار بلیزکان را دارد، اعلام کرده که در بلیزکان 2019 شرکت بلیزارد اینترتینمنت بازی Diablo 4 را درکنار نسخه ریمستر Diablo 2 معرفی می‌کند. متاسفانه مترو اطلاعات دقیق‌تری را فاش نکرده است. بااین‌حال می‌توان ادعای این سایت را تاحدی درست دانست، زیرا آن‌ها در سال گذشته معرفی Ashe، قهرمان بازی Overwatch را به‌درستی فاش کرده بودند. با وجود شایعات اخیر رخ داده حول بلیزارد، معرفی دو بازی از مجموعه بلیزارد که یکی از آن‌ها یک بازی کاملا جدید است، تا حدی می‌تواند کاربران را راضی کند.

همچنین شایعاتی هم حول دنباله Overwatch وجود دارد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم بلیزارد اینترتینمنت در تاریخ ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) چه محتویاتی را برای کاربران خود درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده